Ads Top

Πως να διατηρήσεις το μακιγιάζ σου όλη μέρα, όταν είσαι πολύ λιπαρή!


Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όλες στην καθημερινότητα μας είναι η λιπαρότητα. Μια συχνή ερώτηση, που με ρωτάνε συνεχώς είναι πως καταφέρνω και διατηρώ το μακιγιάζ μου, σε ολόκληρη την βάρδια μου χωρίς να φαίνεται ίχνος λιπαρότητας.

Η δική μου επιδερμίδα είναι πολύ λιπαρή και ένα από τα αρχικά μου προβλήματα όταν δοκίμαζα διάφορα makeup, ήταν το να τα διατηρήσω ολόκληρη μέρα. Το πρόσωπο μου, ήταν λες και απορροφούσε ότι του έβαζα πάνω και μετά από 1-2 ώρες φαινόταν πολύ λιπαρό. Στο σημερινό μου post, θα μοιραστώ μαζί σου την καθημερινή μου ρουτίνα, για ένα matte αποτέλεσμα που διαρκεί από το πρωί ως το βράδυ.


Δες παρακάτω τα τρία βασικά βήματα που ακολουθώ



Βήμα 1: Βάση

Ένα πολύ σημαντικό βήμα, που αρκετές κάνουν σκιπ, είναι να χρησιμοποιείς την κατάλληλη βάση για την επιδερμίδα σου. Αν είσαι και εσύ λιπαρή, όπως εμένα, τότε ψάξε για μια mattifying βάση. Η αγαπημένη μου mattifying βάση, είναι από τα Inglot. Η οποία απομακρύνει εντελώς τη λιπαρότητα από το πρόσωπο, απορροφώντας την υπερβολική ποσότητα σμήγματος χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα.




Βήμα 2: Foundation

Για το foundation μου, πάντοτε ψάχνω προϊόντα τα οποία δεν περιέχουν λάδι μέσα, μιας και είμαι αρκετά λιπαρή από μόνη μου. Αρκετά από τα foundations μου είναι water base ή έχουν mattifying φόρμουλα, όπως το HD Foundation που συνεχώς είναι στα αγαπημένα μου. Στην καθημερινότητα όμως πάντοτε επιζητώ κάτι πιο ανάλαφρο. Το go-to προϊόν μου, τον τελευταίο καιρό είναι το YSM Foundation 50, το οποίο μου δίνει ένα πιο λείο και φυσικό matte φινίρισμα.



Βήμα 3: Πούδρα

Αφότου τελειώσω με τα υγρά προϊόντα που θα χρησιμοποιήσω στο πρόσωπο μου, όπως το foundation και το concealer. Θα κλειδώσω το αποτέλεσμα με μια πούδρα. Ως συνήθως για καθημερινή χρήση, θα επιλέξω μια loose πούδρα γιατί θεωρώ το αποτέλεσμα είναι πιο φυσικό, και δεν θέλω να βαρυφορτώνω το πρόσωπο μου. Η πούδρα που επιλέγω είναι η mattifying loose powder 33. Η οποία σταθεροποιεί άψογα το makeup χωρίς να συσσωρεύεται σε διάφορα σημεία στο πρόσωπο μου και απομακρύνει τη λιπαρότητα δίνοντας μου το matte αποτέλεσμα που επιθυμώ.




Εσύ πιο από όλα θα βάλεις στην δική σου ρουτίνα;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.