Ads Top

Βήμα προς βήμα για να πετύχεις ένα χαβανέζικο μακιγιάζ ιδανικό για το καλοκαίρι!



Αν κοιτάξεις το Instagram Feed μου τελευταία, θα δεις ότι έχω ανεβάσει διάφορα αλλιώτικα μακιγιάζ, πιό χρωματιστά! Η αλήθεια είναι, ότι είμαι και εγώ από τα άτομα που στο προσωπικό μου μακιγιάζ προτιμώ πιο natural looks, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι που και που, δεν βγαίνω από την ζώνη ασφαλείας μου. 

Στο σημερινό μου post, σου έχω ετοιμάσει ένα μικρο βίντεο tutorial για το πως να πετύχεις βήμα προς βήμα, ένα πιο αλλιώτικο και χρωματιστό μακιγιάζ ιδανικό για το καλοκαίρι. Το μακιγιάζ αυτό έχει hawaiian vibes και είναι δημιουργία του Inglot της Λεμεσού. 


Δες το παρακάτω


Τα βήματα

Το tutorial είναι πολύ απλό, αποτελείτε μονάχα από 7 βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσεις. Αποφάσισα να σου ανεβάσω και τις φωτογραφίες με τα βήματα, προκειμένου να είναι πιο εύκολο να τις αποθηκεύσεις και να δημιουργήσεις το λοοκ αυτό οποιαδήποτε στιγμή!






          



Το βίντεο

Το βίντεο αυτό είναι από το Instagram Story μου πριν από λίγες μέρες για αυτό αν θες να δεις περισσότερα tutorials, make sure you follow me on Instagram!






Αυτά από εμένα σήμερα,
αν θες να βρείς περισσότερα tutorials, κοίταξε εδώ!

Φιλιά πολλά!
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.