Ads Top

Dressed in Red!


Κοντεύουν τα Χριστούγεννα, μια από τις αγαπημένες μου εποχές του χρόνου! Κάθε τέτοια εποχή όλοι κάνουμε διάφορες προετοιμασίες, εγώ δοκιμάζω διαφορα χριστουγεννιάτικα  looks προκειμένου να ειμαι πανέτοιμη για όλα τα night outs και οικογενειακά τραπέζιαΤο σημερινό μου λοοκ είναι εμπνευσμένο από τον ένα και μοναδικό Αϊ-Βασίλη και την κόκκινη στολή του!😁 ένα total red look! 

Από κάτω ακολουθεί το tutorial για το πως να πετύχετε αυτό το λοοκ!



Πρόσωπο:

Αρχικά καθαριζώ το πρόσωπο μου με το Multi-Action Toner, προκειμένου να απομακρύνω οτιδήποτε ακαθαρσίες έχω ή ένζυμα που έχει παράξει το πρόσωπο μου. Στην συνέχεια καλύπτω τυχόν μαύρους κύκλους με το Under Eye Concealer 103.

Αργότερα θα χρησιμοποιήσω τα Stick Foundation 106 και 113. Με το 113 θα κάνω τα κοψίματα  στα ζυγωματικά μου και στους κροτάφους μου, όπως επίσης και στην μύτη.  Με το 106 θα καλύψω την περιοχή κάτω από το μάτι (και θα την επεκτείνω σε μορφή τριγώνου), το μέτωπο και  το πιγούνι, όπως επίσης την κορυφή της μύτης (δηλαδή ανάμεσα στα κοψίματα που έχω κάνει) και κάτω από τα ζυγωματικά.  Στο τέλος προκειμένου να τα blend-αρω όλα μαζί θα χρησιμοποιήσω το  makeup brush 01 και θα ψεκάσω  πάνω του όπως και στο πρόσωπο μου το Refreshing Face Mist (Combination to oily skin) και με κάθετες και στρογγυλές κινήσεις  θα τα κάνω blend.
Μικρή σημείωση: Οι κινήσεις μας να είναι όσο πιο απαλές γίνετε.

Για ρουζ θα χρησιμοποιήσω μια μικρή ποσότητα από το AMC Face Blush 96 και με ταμποναριστες κινήσεις θα την απλώσω πάνω στα μάγουλα μου, για ένα φυσικό λοοκ.
Τέλος θα τα κλειδώσω όλα μαζί με την Mattifying loose powder 33.


Μάτια:

Σχηματίζω τα φρυδια με το brow gel 16 και μετά απο πάνω την brow shaping mascara 02.

Θα βάλω το Eyeshadow keeper σε όλο το κινητό βλέφαρο και μετά με την  Mattifying loose powder 33 θα το κλειδώσω. Στα μάτια θα χρησιμοποιήσω την σκιά 301. Αρχικά με ταμποναριστες κινήσεις  θα την τοποθετήσω στο κινητό βλέφαρο και μετά με το πινέλο 40TG, θα την κάνω blend και θα την ανοίξω προς τα πάνω. Την ίδια σκιά θα την περάσω στην κάτω γραμμή της βλεφαρίδας με το πινέλο 80HP. Και τελειώνω με mascara False lash Effect σε συνδυασμό με την Secret Volume.


Χείλη:

Για τα χείλη θα πάρω μια μικρή ποσότητα από το Eyeshadow Keeper και από το Rich Care Lipstick 01, και θα τα αναμείξω μεταξύ τους για να δημιουργήσω ένα ενυδατικό μείγμα. Το μείγμα αυτό, θα το βάλω πάνω στα χείλη μου με το πινέλο 43S. Και τελειώνοντας θα βάλω το Lipstick 446. Αν θέλω να διορθώσω κάτι γύρο από τα χείλη μπορώ εύκολα να το πετύχω με το Base 01.



Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena



*This Post Is Not Sponsored* 
Όλα τα προϊόντα είναι προϊόντα από τα Inglot!

Powered by Blogger.