Ads Top

4 Χριστουγεννιατικες ιδέες για μακιγιάζ που θα λατρέψεις και πως να τις δημιουργήσεις!


Αν με κανείς follow στο Instagram σίγουρα θα είδες ένα από τα τελευταία μου picture posts, μια χριστουγεννιάτικη παλέτα που δημιούργησα με τεσσάρα αγαπημένα μου γιορτινά χρώματα. Τα Χριστούγεννα είναι μια από της αγαπημένες μου γιορτές του χρόνου. Τα στολίδια, τα φώτα όλα είναι τόσο μαγικά. 

Κάθε Χριστούγεννα για εμένα είναι η ιδανική περίοδος να βγω λίγο έξω από την ζώνη ασφαλείας μου και να δημιουργήσω πιο γιορτινά μακιγιάζ. Με το επίκεντρο φυσικά να είναι το χρώμα κόκκινο. Στο σημερινό μου post, θα μοιραστώ μαζί σου τα γιορτινά μακιγιάζ που μπορείς να αντιγράψεις και εσυ τώρα τα Χριστούγεννα, χρησιμοποιώντας την παλέτα που σου έλεγα πιο πάνω!

Δες όλα τα μακιγιάζ παρακάτω 


Matte monochromatic 

Για αρχή σου έχω ένα πανεύκολο μονοχρωματικό κόκκινο μακιγιάζ. Αν θες να το δημιουργήσεις και εσυ το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια κόκκινη σκιά στο μάτι και ένα έντονο κόκκινο κραγιόν. Έχω ήδη ανεβάσει το tutorial για αυτό το μακιγιάζ. Μπορείς να το βρεις εδώ!



Red metallic eyes 

Μια από τις αγαπημένες μου τάσεις όσο αφορά το μακιγιάζ ματιών είναι οι μεταλλικές σκιές. Για το συγκεκριμένο μακιγιάζ τα βήματα είναι σχεδόν τα ίδια με του προηγούμενου tutorial, με μοναδική διαφορά ότι πρόσθεσα μια κόκκινη μεταλλική σκιά στην μπανάνα του ματιού και στην εξωτερική γωνία. Και τελείωσα με ένα wing eyeliner



Golden eyes 

Ακόμη μια ιδέα για μακιγιάζ τώρα τα Χριστούγεννα που θα λατρέψεις κι φυσικά δεν θα περάσει απαρατήρητη! Το μακιγιάζ αυτό είναι λίγο πιο περίπλοκο από τα προηγούμενα που σου έχω προτείνει. Για αυτό σου έχω ένα βίντεο tutorial στο οποίο σου δείχνω βήμα προς βήμα πως να το πετύχεις. Αν θες να δεις τα βήματα κοίταξε εδώ! 



Reverse eyeliner 

Τέλος μια ακόμη ιδέα για μακιγιάζ που μπορείς να δημιουργήσεις και εσύ, με την παλέτα που δημιούργησα. Στο μακιγιάζ αυτό έκανα μια αλλιώτικη τεχνική. Στο μακιγιάζ αυτό έχω χρησιμοποιήσει την κόκκινη matte σκιά και την έχω ανοίξει μέχρι την μπανάνα του ματιού. Στην συνέχεια ταμπόναρα στο κέντρο ελάχιστη ποσότητα από την πιο ανοιχτή χρυσή σκιά. Το eyeliner σε αντίθεση με άλλες φορές δεν το πέρασα στην πάνω γραμμή της βλεφαρίδας αλλα στο κάτω. Κάνοντας το έτσι πιο μοναδικό! 


Αν δοκιμάσεις και εσυ κάποιο από τα μακιγιάζ
αυτά μην ξεχάσεις να με κανείς tag!


Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.