Ads Top

Golden rose long stay liquid lipsticks!


Όπως θα έχετε προσέξει έχω τεράστια μανία με τα liquid lipsticks! Δεν μου αρέσει να ετοιμάζουμε και με το μόλις θα φάω ή να πιω κάτι να βλέπω το κραγιόν μου να φεύγει ή ακόμη χειρότερα να μου μουτζουρώνει το πρόσωπο.

Ένα brand που βγάζει απίθανα liquid lipsticks είναι η Golden Rose! Έχω ξαναμιλήσει πιο παλιά σε ένα βίντεο μου για αυτή την μάρκα και από εκεί θα δείτε ότι έχω σχηματίσει μια πολύ καλή γνώμη. Μια γνώμη που δεν έχει αλλάξει μέχρι και σήμερα μιας και δεν σταματά να με εντυπωσιάζει. Οι τιμές είναι τόσο οικονομικές και η ποιότητα ακόμη πιο καταπληκτική.


Δες παρακάτω περισσότερα:


Τα κραγιόν


Εντελώς κατά λάθος, στο ταξίδι μου στα Χανιά, βρήκα ένα καταστημα της Golden Rose και εκεί βρήκα και τα καινούργια της Longstay Liquid Lipsticks και εννοείτε δεν μπορούσαν να λείπουν από την συλλογή μου!

Όπως σας ανάφερα η ποιότητα είναι καταπληκτική. Μένουν για παρα πολλές ώρες και δεν ξερένουν πάνω στα χείλη με το πέρασμα της ώρας. (Ξέρεις αυτή η αίσθηση ότι ξεράθηκε και αρχίζει να σπάζει πάνω στα χείλη σου!) Το βουρτσακι τους είναι παρα πολύ βολικό και δεν χρειάζεσαι περίγραμμα από πριν, αν και θα σας το συνιστούσα για ευκολία δίκη σας. Το μπουκαλι του μου θυμίζει πολύ αυτά του Jeffree Star (το βουρτσακι του Golden Rose όμως το θεωρώ πιο καλό!). Έρχεται σε 12 απίθανους χρωματισμούς για όλα τα γούστα και όλες τις περιστάσεις! 


Tα swatches (με flash και χωρίς)

Χωρίς flash!

Με flash!



Close up απο τα αγαπημένα μου

Με Flash
09, 03, 05, 10, 11, 12



Νο flash
09, 03, 05, 10, 11, 12

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena
Powered by Blogger.