Ads Top

Βήμα προς βήμα για να δημιουργήσεις και εσυ ένα εντυπωσιακό μακιγιάζ, ιδανικό για τις γιορτές!


Μύρισαν Χριστούγεννα, μια από τις αγαπημένες μου εποχές του χρόνου! Φέτος όπως και κάθε χρόνο για εμένα οι προετοιμασίες δεν σημαίνουν καθάρισμα αλλα καινούργια μακιγιάζ! 

Αν είσαι και εσυ όπως εμένα τότε θα λατρέψεις το καινούργιο μου ποστ. Σήμερα, σου έχω ένα makeup tutorial. Που σου δείχνω βήμα προς βήμα πως να δημιουργήσεις και εσυ, αυτό το εύκολο αλλα παράλληλα υπέροχο μακιγιάζ, κατάλληλο για τις βραδινές σου εξόδους!


Δες παρακάτω πως να το πετύχεις 


Το βίντεο 



Τα βήματα

Τα βήματα είναι λίγο περισσότερα από ότι συνήθως. Από κάτω ακολουθούν φωτογραφίες για να σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα το tutorial αυτό. Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα μπορείς να τα βρεις όλα στα καταστήματα Inglot.


  


        

         

         


Πολύ θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου
για αυτό το χριστουγεννίατικο μακιγιάζ!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.