Ads Top

KYLIE JENNER LIP KITS REVIEW & SWATCHES!



Πείρα και εγώ στα χέρια μου τα πολυπόθητα Kylie Jenner Lip Kits! Και καιρός είναι να σας πω και εγώ την δική μου γνώμη αν όντως αξίζουν ή αν είναι και αυτά πολύ υπερεκτιμημένα προϊόντα.

Πρώτα θα ήθελα να ξεκινήσω με λίγα αρνητικά σχετικά με την όλη διαδικασία. Για να καταφέρεις να αγοράσεις ένα Lip Kit της Kylie πρέπει να ψάξεις για να μάθεις πότε και τι ώρες θα είναι live εκτός και αν αγοράσεις το app της και ενημερώνεσαι. Εγώ έψαξα και έμαθα ότι θα είναι live η ώρα 2 το πρωί. Αποφάσισα να παραγγείλω όσα μου φάνηκαν ωραία για να μην χρειαστεί να το υποστώ όλο αυτό. Και όμως όση ώρα μου πείρε να τα βάλω στο καλάθι και μετά να γράψω τα στοιχεία μου τα παραπάνω ήταν SOLD OUT και έτσι κατάφερα να πάρω μονάχα 3. Το koko K, Dolce K και το Candy K.


Και το βάσανο δεν σταματά εκεί, είχα στείλει email να μάθω αν τα κάνουν shipping στην Κύπρο και μου είπαν ναι, όταν πήγα να διαλέξω χώρα στην οποία θα έρθουν δεν υπήρχε πουθενά η επιλογή για Κύπρο. Και έτσι τα έστειλα Αγγλία, το shipping που χρεώνει είναι πάρα πολύ αλλά bearable όταν όμως έφτασαν Αγγλία χρειαζόταν να πληρώσω κάτι άλλους φόρους (custom fees) και μετά shipping για να έρθουν από Αγγλία – Κύπρο. (για να έχετε υπόψη ένα περίπου αν θέλετε να τα παραγγείλετε και εσείς) (Btw Thank you Aunt Goulie for your help! I love you so much!)

Και το χειρότερο από όλα ήταν στο τέλος. Διάφοροι στο twitter είχαν παραπονεθεί ότι έφτασαν τα κουτιά αλλά τα προϊόντα δεν ήταν μέσα! Για ένα μήνα ολόκληρο ανησυχούσα αν θα φτάσουν ή όχι! Τι μαρτύριο και αυτό!

Τέλος αυτά πάμε τώρα στο review



Lip Kits:


Τα χρώματα είναι καταπληκτικά, εκτός μόνο από το Koko K που δεν μου πολύ ταιριάζει. Είναι πολύ δύσκολο μονάχα από φωτογραφίες να καταλαβαίνεις αν κάποια χρώματα θα σου ταιριάζουν ή όχι.

Η ποιότητα τους είναι αρκετά καλή και διαρκεί για αρκετή ώρα, όχι όμως όση διαφήμιζαν πως αντέχει

Είναι liquid lipstick άρα έρχεται σε μορφή gloss και στεγνώνει στα χείλη matte. Η σύσταση του είναι πάρα πολύ νεροτη. Η πρώτη φορά που άνοιξα το Dolce K, έπεσε κάποια ποσότητα στο πάτωμα. Όταν στεγνώσει δεν είναι καθόλου μα καθόλου κολλώδες και αυτό είναι τέλειο!! Ούτε καν το νιώθεις πως στεγνώνει και στεγνώνει πολύ γρήγορα σύγκριση με άλλα liquid lipsticks που έχω. Και μιας και ξεκίνησα με τα θετικά, να σας πω ότι η μυρωδιά του είναι φανταστική, μυρίζει σαν παγωτό μπανάνας! Η μυρωδιά είναι έντονη, σε όλη την διάρκεια που το φοράς για αυτό αν δεν σας αρέσουν οι έντονες μυρωδιές ή οι μυρωδιές γενικά δεν θα το σύστηνα. 

Κάτι ακόμη που θεωρώ ότι θέλει βελτίωση. Όταν προσπάθησα να βάλω δεύτερο coat από το Koko K έγινε ένα κολλώδες μίγμα που δεν το άντεχα και αναγκάστηκα να το βγάλω. Για αυτό τον λόγο πιστεύω ότι το βουρτσάκι θα μπορούσε να ήταν λιγάκι πιο μεγάλο για να απλώνεις ένα coat στα χείλη πιο εύκολα μιας και η σύσταση είναι πολύ καλυπτική.



Pencils:


Τα μολύβια όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είναι μαύρα, στο κέντρο επιφέρουν το logo Kylie και στο τέλος του μολυβιού έχει το χρώμα που έχει το μολύβι. Τα μολύβια τώρα είναι πολύ κρεμωδες και πολύ εύκολα στην χρήση. Σαν χρωματισμός τώρα είναι λίγο πιο σκούρα από τα liquid lipsticks. Αν με ρωτάτε θα προτιμούσα τα koko k να ήταν το liquid lipstick να ήταν το ίδιο χρώμα που έχει το μολύβι του. 

Δυστυχώς όσο και να μου άρεσαν τα μολύβια βρήκα κάτι που είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα κατά την γνώμη μου. Κάθε τρεις χρήσεις, no kidding, τα μολύβια χρειάζονται ξύσιμο. Με αυτό το σκεπτικό δεν θα διαρκέσουν πολύ. Είμαι κάπως απογοητευμένη με την όλη αυτή κατάσταση γιατί βρίσκεις πολύ πιο φτηνά μολύβια που είναι καλύτερης ποιότητας. Μπορεί να απλώνονται εύκολα αλλά θεωρώ ότι με τα χρήματα της η Kylie μπορούσε να δημιουργήσει πολύ καλύτερα περιγράμματα. 


Swatches:


with flash!
Koko K - Dolce K - Candy K
without flash!
Candy K - Dolce K - Koko K



Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.