Ads Top

10+1 Αγαπημένα μου προϊόντα για το 2017!

Ακόμη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος μοιράζομαι μαζί σου τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ και όχι μόνο. Αν θες να δεις τα περσινά αγαπημένα μου προϊόντα κάνε κλικ εδώ! 

Στο σημερινό μου post, σου έχω μια λίστα με όλα τα προϊόντα που αγάπησα πολύ αυτή την χρόνια. Προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούσα συστηματικά τόσο στο εαυτό μου όσο και στους πελάτες μου! Κάποια προϊόντα σίγουρα θα τα είδες ξανά στο blog μου, μιας και είναι προϊόντα που λατρεύω και δεν νομίζω να σταματήσω να τα χρησιμοποιώ ποτέ. Κάποια αλλα πάλι είναι εντελώς καινούργια. 


Δες παρακάτω όλα τα αγαπημένα μου προϊόντα για το 2017!



Inglot - Brow gel 16

Ένα προϊόν που μίλησα τόσες φορές για αυτό. Το Brow gel από τα Inglot, είναι το απόλυτο προϊόν για τα φρύδια! Το προϊόν αυτό ήταν και πέρσι όπως και φέτος σε αυτή την λίστα. Οι λόγοι που το αγαπώ είναι αμέτρητοι! Απλώνετε παρά πολυ εύκολα και μένει από το πρωί ως το βράδυ. Μπορείς να το χρησιμοποιησεις για να γεμίσεις κάποια κενά στο φρύδι σου ή να τους δώσεις σχήμα. Είναι ενα παρά πολύ οικονομικό προϊόν και σου διαρκεί για παρά πολύ καιρό. 



CheriGlow Lashes 

Τις βλεφαρίδες αυτές τις βρήκα μέσο του Instagram και από τότε είναι οι μοναδικές που χρησιμοποιώ! Η ποιότητα είναι άριστη και το αποτέλεσμα που σου δίνουν είναι εξωπραγματικό. Ολες οι CheriGlow βλεφαριδες είναι κατασκευασμένες από αληθινή τρίχα. Αυτή τους η ιδιότητα, τις κάνει πολύ ελαφριές και έτσι δεν τις νιώθεις καθόλου. Αν θες να μάθεις περισσότερα μπορείς να κοιτάξεις εδώ!

Tο καλύτερο είναι η τιμή τους, είναι τόσο οικονομικές. Αν θες να τις δοκιμάσεις  για να δεις από κοντά γιατί τις λατρεύω τόσο, χρησιμοποιώντας το κουπόνι μου «xaritenaxox» μπορείς να τις αγοράσεις με 15% έκπτωση! 



Inglot - Ysm Foundation 50 

Το must have foundation μου ολόκληρη την χρονιά είναι το YSM foundation από τα Inglot. Στην καθημερινή μου ρουτίνα, ιδικά στο πανεπιστήμιο, προτιμώ να φορώ κάτι πιο ανάλαφρο και διακριτικό. Το YSM foundation δίνει μια μέτρια κάλυψη στο πρόσωπο, είναι ιδανικό να καλύψει διχρωμίες και να δημιουργήσει μια ομοιομορφία στην ειδερμίδα. Είναι πολύ ανάλαφρο και δεν νιώθεις πως το φοράς. Είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και για όλων των τύπων επιδερμιδων ακόμη και για τις πολύ λιπαρές.



L'Oréal Paris - Fine Flowers Cleansing Toner 

Εδώ και λίγο καιρό έψαχνα να δοκιμάσω ένα καινούργιο toner αλλα συνεχώς το καθυστερούσα. Τελευταία, διάφορα άτομα ρωτούσαν την γνώμη μου για την καινούργια σειρά περιποίησεις προσώπου της L’Oréal. Έτσι αποφασησα να αγοράσω το toner μια μερα και από τότε το λάτρεψα.
Αρχικά ένα μεγάλο θετικό, είναι η τεράστια ποσότητα που έχει το κάθε μπουκάλι και η οικονομική του τιμή! Εγώ πάντοτε το χρησιμοποιώ πριν απλώσω το μακιγιάζ μου και το βράδυ όταν καθαρίζω το πρόσωπο μου. Αν το δοκιμάσεις, θα νιώσεις ότι σου προσφέρει μια φρεσκάδα στην επιδερμίδα σου! Το toner αυτό περιέχει συστατικά όπως τριαντάφυλλο και γιασεμί. Τα οποία έχουν διάφορες ενυδατικές και καταπραϋντικές ιδιότητες.




Inglot - HD loose powder 33

Η αγαπημένη μου πούδρα ολόκληρης της χρονιάς. Όταν την φορώ είναι λες και κυκλοφορώ με ένα blurring φίλτρο του instagram! Είναι το ιδανικότερο προϊόν για της κοπέλες που έχουν λιπαρή επιδερμίδα. Σου κρατά το πρόσωπο matte και το foundation σου, από το πρωί ως το βράδυ! Επίσης αν είσαι επαγγελματίας μακιγιέρ και ψάχνεις μια πούδρα ιδανική για τηλεόραση και φωτογράφιση, αυτή είναι η μια! 



Colourpop highlight 

Από την σειρά Colourpop έχω δοκιμάσει διάφορα προϊόντα, αυτά όμως που έχω ξεχωρίσει και έχω πραγματικά λατρέψει είναι τα highlighters τους. Η φόρμουλα τους είναι ανάμειξη μιας πούδρας και παράλληλα μις πιο κρεμώδες υφής. Είναι πραγματικά απίθανο, σου δίνει μια πολύ φυσική λάμψη και ο καλύτερος τρόπος για να το απλώσεις, είναι με τα δάκτυλά

Προσοχή όμως, τέτοια προϊόντα είναι καλύτερα να τα απλώσεις πριν από την πούδρα σου. Για καλύτερο και πιο έντονο αποτέλεσμα σου προτείνω να επιλέξεις μια πούδρα, η οποία δεν έχει κάλυψη παρά μόνο την ιδιότητα να κλειδώσει το αποτέλεμα σου. 



Inglot - Mattifying under makeup base

Λίγα λόγια έχω να πω για αυτή την βάση: είναι τέλεια! 

Η βάση αυτή είναι κάτι που δεν έχω δει σε πολλά προϊόντα μακιγιάζ, αυτό που υπόσχεται να κάνει, το κάνει και με το παραπάνω. Είναι το ιδανικό προϊόν αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα. Η βάση αυτή απομακρύνει εντελώς τη λιπαρότητα από το πρόσωπο, απορροφώντας την υπερβολική ποσότητα σμήγματος χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα. Σαν αποτέλεσμα το μακιγιάζ σου διατηρείτε απο το πρωί ως το βράδυ.


Μάθε και εσύ πως να διατηρήσεις το μακιγιάζ σου όλη μέρα, όταν είσαι πολύ λιπαρή!


Benefit - Roller lash mascara

Η μάσκαρα αυτή έχει τρελάνει ολόκληρο το YouTube. Έπρεπε να την δοκιμάσω και εγώ για να δω αν είναι όντος όσο καλή λένε όλοι. Και η αλήθεια είναι ότι την λάτρεψα

Η μάσκαρα αυτή πυκνώνει τις βλεφαριδες δίνοντας τους παράλληλα και μάκρος. Το βουρτσάκι της είναι σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες και να μην τις ενώνει μεταξύ τους, κάτι που λατρεύω. Επισης η φόρμουλα της, αντέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ, περιέχει βιταμίνη Β5, συστατικό το οποίο συμβάλλει στην μεγάλη της αντοχή. Δεν μαδα καθόλου κάτω από το μάτι και το βράδυ βγαίνει πολύ εύκολα χωρίς να σου βγάζει και τις βλεφαριδες σου μαζί! Η τιμή της είναι λίγο τσιμπημένη αλλα το αξίζει! 



Inglot - HD Lip Tint 36

Η σειρά HD Lip Tint από τα Inglot, είναι μια από τις αγαπημένες μου σειρές κραγιόν. Υπάρχουν τόσοι πολλοί χρωματισμοί που καλύπτουν όλα τα γούστα. Ο αγαπημένος μου είναι ο αριθμός 36. Ο οποίος είναι ένα peachy-brown χρώμα. Ιδανικό να φορεθεί καθημερινά αλλα και το βράδυ με ένα πιο έντονο μακιγιάζ ματιών. Όλα τα HD Lip Tint κραγιόν, είναι πολύ pigmented και χρειάζεται μονάχα ένα πέρασμα για να σου δώσει πλούσιο χρώμα. Η φόρμουλα τους έχει matte αποτέλεμα, το οποίο δεν μουτζουρωνει και μένει αναλλοίωτο για ώρες ολόκληρες. 



L’Oréal Paris - Pure clay mask 

Η L’Oréal Paris έχει λανσάρει 3 διαφορετικές μάσκες προσώπου, με διαφορετικές ιδιότητες. Τις έχω αγοράσει και τις τρεις, αυτή που με έχει ξετρελάνει είναι η pure clay mask

Η μάσκα αυτή καθαρίζει την επιδερμίδα μου εις βάθος. Είναι μια από τις καλύτερες μάσκες που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Είναι ιδανική να καθαρίζει το πρόσωπο μου πολύ καλά από διάφορες ακαθαρσίες, τα ένζυμα του προσώπου, την λιπαρότητα αλλα και την ρύπανση που προκαλείτε από το περιβάλλον. Σαν αποτέλεσμα αφήνει την επιδερμίδα μου καθαρή και με μια φυσική λάμψη. Η επιδερμίδα μου ειλικρινά δεν έχει ξανα νιώσει τόσο λεία και καθαρή.



Inglot - Stick Foundation 

Τα foundations σε μορφή stick έχουν εγκατασταθεί σαν ένα go to προϊόν, για παρα πολλούς από εμάς. Έχουν μεγάλη κάλυψη, χωρίς να ξηραίνουν την επιδερμίδα. Είναι ιδανικά για την κάλυψη δυσχρωμιών και άλλων ατελειών και σου εξασφαλίζει αψεγάδιαστο φινίρισμα που διαρκεί. Το αγαπημένο μου είναι ένας σκούρος χρωματισμός. Συγκεκριμένα το stick Foundation 113 από τα Inglot. 

Το Stick Foundation αυτό, είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα νυχτολούλουδου. Είναι πολύ εύκολο στο να το blendαρεις, ως συνήθως χρησιμοποιώ ένα σφουγγαράκι ή ένα stibling πινέλο. Επισης το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη σκηνή και στο θέατρο


Αυτά απο εμένα σήμερα, 
ποιά είναι τα δικά σου αγαπημένα προιόντα;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.