Ads Top

Yves Saint Laurent!


image

Κάθισα και πάλι σε μια από αυτές τις μαύρες καρέκλες μακιγιάζ. Και στην πλάτη μου υπήρχαν τρεις μικρές λεξούλες Yves Saint Laurent! Το συγκεκριμένο brand καλλυντικών ειναι μια από τις πιο αγαπημένες της μητέρας μου και όσοι διαβάσατε το πρώτο post στο blog μου θα ξέρετε ότι μια παλέτα YSL ήταν η αιτία για όλα! (ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ! Διαβάστε εδώ πρώτα για να καταλάβετε περισσότερα!;)

Και σήμερα o makeup artist Mario Potenza του οίκου Yves Saint Laurent και το crew του, οι γλυκές Βαλεντίνα και Αλεξάνδρα ήρθαν στην Κύπρο. Και εγώ είχα κλεισμένο το πρώτο ραντεβού!


Δες παρακάτω όλα όσα έγιναν στο event


Η εμπειρία μου


Κάθισα στην μαύρη καρέκλα μακιγιάζ ,όπως ξεκίνησα να λέω και πριν, και ο Μάριο ξεκίνησε τα μαγικά του. Αρχικά με ρώτησε τι θα προτιμούσα, κάτι πιο glamorous ή πιο down to earth?! Ήταν ακόμη πρωί, ο εγκέφαλος μου δεν λειτουργούσε και έτσι τον άφησα να διαλέξει αυτός εκ μέρους μου. Και τι λέτε να διάλεξε? Brown shades!! Yay!!

Και το βάψιμο ξεκίνησε. Κάθε προϊόν που χρησιμοποιούσε μου εξηγούσε πως το χρησιμοποιούσε. Κάτι που έδειχνε ότι όχι μονάχα γνώριζε τι εκανε αλλα ήθελε και να το διδάξει σε όλους! Κάτι που σου εμπνέει εμπιστοσύνη μιας και οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να κρατούν τα (makeup secrets) τους μονάχα για αυτούς! Αλλα όχι αυτή η ομάδα!

Το makeup είχε σχεδόν ολοκληρωθεί και όταν έφτασε η ώρα για lipstick! Εγώ είχα μια τεράστια λαχτάρα να δοκιμάσω τα καινούργια προϊόντα που έβγαλε η Yves Saint Laurent τα Baby Doll Kiss Blush, Lips and Cheeks και φυσικά δεν μου χάλασε χατίρι! Και δεν έμεινε εκεί, κάτι που μου έκανε τρομερη εντύπωση είναι το ότι όχι μόνο μου έδειξε, αλλά μου απόδειξε πως δεν χρειάζεται να έχεις εκατομμύρια makeup για να πετύχεις ενα makeup look. Λίγα και καλά! Το μυστικό είναι να ξέρεις πως να τα χρησιμοποιήσεις αυτά τα λίγα και να βγάζεις τρομερά αποτελέσματα!


Το μακιγίαζ

image





Τα προιόντα που αγόρασα

image

Baby Doll Kiss Blush, Lips and Cheeks 09


image
  Le teint encre de peau BD 50



Τα δωράκια που μου έδωσαν

image


image
image
image
Αυτό το event δεν μπορούσε να έρθει σε πιο κατάλληλη στιγμή. Στην γιορτή της γυναίκας! και εγώ αποφάσισα να το γιορτάσω κάπως διαφορετικά με την μαμά μου. Και αυτό το διαφορετικό είναι Yves Saint Laurent! Το Yves Saint Laurent δεν είναι απλά μια makeup brand είναι και κάτι άλλο, ένας παράξενος δεσμός με εμένα, τα makeup και την μαμά μου! Ο Μάριο, η Βαλεντίνα και η Αλεξάνδρα το κατάλαβαν αυτό και  έκαναν την μέρα της γυναίκας όχι απλά καλή αλλά την καλύτερη!

Φιλία πολλά
Angelique Xaritena





Where to find Yves Saint Laurent:

Where to find Mario Potenza:
Powered by Blogger.