Ads Top

Μάθε και εσύ την γνώμη μου για το Miley Cyrus Viva La Glam II κραγιόν!



Η Miley Cyrus συνεργάστηκε για ακόμη μια φορά με την Mac, για να μας προσφέρουν τα νέα και ανανεωμένα Viva La Glam.  Η καμπάνια αυτή έχει ένα matte κραγιόν και ένα lip gloss. Εγώ αγόρασα μονάχα το matte κραγιόν και πάλι. Σου υπόσχομαι αν ξανά συνεργαστούν για τρίτο viva la glam θα αγοράσω και το lip gloss. Στο σημερινό μου post, σου έχω την γνώμη μου για το κραγίον, τι μου άρεσε και τι όχι. 

Δες παρακάτω την γνώμη μου


Το κραγιόν

Το αρχικό viva la glam της Miley Cyrus (CLICK HERE! Για να δει το σχετικό post!) ήταν μαύρο στο κάτω μέρος και κόκκινο στο πάνω μέρος εκεί που επιφέρει και την υπογραφή της Miley και το χρώμα από μέσα ήταν ροζ. Σε αντίθεση τώρα το δεύτερο είναι από έξω μαύρο στο κάτω μέρος (όπως είναι όλα τα Mac lipsticks) ροζ στο πάνω μέρος που επιφέρει την υπογραφή της Miley και το χρώμα του καργιών είναι κόκκινο. You see what they did there?! 


Το χρώμα

Σε αντίθεση με το προηγούμενο viva la glam που ήταν ροζ και πολύ κρεμώδης, το νέο viva la glam είναι bright πορτοκαλί και matte (και είναι πολύ παρόμοιο με το κραγιόν Lady Danger της Mac) 

Το κραγιόν το αγόρασα στα μέσα του Σεπτέμβρη. Το συγκεκριμένο χρώμα δεν είναι και η πρώτη μου επιλογή για τον χειμώνα. Τέτοια εποχή προτιμώ τα πιο σκούρα χρώματα. Αυτό το κραγιόν είναι περισσότερο για την εποχή του καλοκαιριού σε συνδυασμό με μια μαυρισμένη επιδερμίδα


Η ποιότητα 

Μου αρέσει πολύ η ποιότητα που έχει η Mac στα κοκκινάδια της, παρόλο που η τιμή τους είναι λίγο ψηλή, αυτό που αγοράζεις το αξίζει. Το συγκεκριμένο προϊόν όμως όχι ότι δεν είναι ωραίο, είναι υπέροχο αλλά έχω ένα ακόμη αρνητικό και δεν είναι η τιμή. Σχεδόν όλα τα matte κοκκινάδια τα οποία έχω όταν τα βάλεις στα χείλη στεγνώνουν αυτό όμως όχι. Μιας και δεν στεγνώνει πάνω στα χείλη με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να μεταφερθεί έξω από τις γραμμές των χειλιών σου ή ακόμη πιο χειρότερα στο πρόσωπο σου. Επίσης μετά από μια-δυο ωρίτσες το κραγιόν εξαφανιζεται από τα χείλη μου.



Εσύ έχεις δοκιμάσει το κραγιόν αυτό;
αν ναι θέλω πολύ να ακούσω και την δική σας γνώμη!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.