Ads Top

Mango and Passion fruit tropical fruits sugar scrubs review!

image
Τέτοιο καιρό ένα χρόνο πριν, βρέθηκα με την κολλητή μου για καφέ και όπως όλες οι συζητήσεις μας, αργά ή γρήγορα θα καταλήξουν να μιλάμε για μόδα και makeup.  Εκείνη την μέρα μου αποκάλυψε το  μυστικό της για ένα πιο απαλό και καθαρό δέρμα. Αυτό το μικρό μυστικό ήταν τα tropical fruits sugar scrubs και απο τότε δεν σταμάτησα να το χρησιμοποιώ.

Στο σημερινό μου post, μοιράζομαι μαζί σου όλες τις λεπτομέρεις για το προιόν αυτό, και ο λόγος που το λατρεύω τόσο πολύ.

Δες παρακάτω πως το αξιολογώ 


Το προιόν 


Τα tropical fruit sugar scrubs έρχεται σε ένα αδιαφανές πλαστικό δοχείο με μαύρο καπάκι από πάνω. Υπάρχουν διάφορες επιλογές φρούτων (χρωμάτων) για να διαλέξεις. Η δική μου επιλογή ήταν το Mango and Passion fruit που είναι χρώμα μωβ. Είχα ακούσει όλες τι καλές εντυπώσεις από την κολλητή μου και ανυπομονούσα να το δοκιμάσω και εγώ η ιδία .


Πως το χρησιμοποιώ

Έχει αρκετή ποσότητα μέσα (500 ml) και μου άντεξε περιπου 4-6 μήνες καθημερινής χρήσης. Μια μικρή ποσότητα στο χέρι ήταν αρκετή. Εγώ το χρησιμοποιώ πάντα μετά από το μπάνιο. Παίρνω μια ποσότητα στο χέρι μου και μετά με κυκλικές κινήσεις κάνω μασάζ στο σώμα μου, κυρίως στα χέρια και τα πόδια μου. Αργότερα το ξεπλένω με νερό. Απλό και δεν σου παίρνει και πολύ ώρα και το αποτέλεσμα είναι μαγικό. Όταν το ξεπλένω παρατηρώ ότι οπού έχω βάλει το scrub τώρα έμεινε κάτι σαν λαδάκι, το οποίο ενυδατώνει την επιδερμίδα μου και την αφήνει τοσοο μαλακή. Και το καλύτερο από όλα είναι η τέλεια μυρωδιά, μια μυρωδιά από τον παράδεισο των φρούτων. (και διαρκεί για αρκετές ώρες!)


Τελική μου άποψη

Αν ψάχνεις αυτό το κάτι που λείπει στην επιδερμίδα σου, μην ψάχνεις άλλο, αυτό είναι! Σου το προτείνω 100%, είναι μια αγορά που δεν θα μετανιώσεις, άσε που είναι και τέλεια επιλογή δώρου (και αν σκοπεύετε να κάνετε κάτι τέτοιο δώρο θα συνιστούσα να αγοράζατε και την κρέμα της ίδιας σειράς!). Η τελική βαθμολογία που του βάζω ειναι 10/10!


Αν σου άρεσε αυτό το post
 και θες να δεις περισσότερα click here!

Φιλία πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.