Ads Top

Diego Dalla Palma!

Αν ρωτήσεις ποτέ ένα παιδί τι είναι παράδεισος στα μάτια του, θα σου πει με μια λέξη: Disney Land. Μια μέρα με την Minnie, τον Mickey και όλη την παρέα τους. Τώρα πια παρόλο που μεγαλώσαμε η επιθυμία αυτή ποτέ δεν έσβησε, παρέμεινε εκεί όπου έμειναν όλα μας τα παιδικά όνειρα, που δεν κατάφεραν ποτέ να γίνουν πραγματικότητα.

O οίκος Diego Dalla Palma μαζί με τον γνωστό makeup artist Gianluca Oddi και τον Senior makeup artist των καταστημάτων Beautyline Μike Ορφανίδη επέστρεψαν με την νέα συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2014, και είναι αποφασισμένοι να πραγματοποιήσουν αυτή την βαθιά θαμμένη μας επιθυμία. Μια ευκαιρία που εγώ δεν θα έχανα! 

Δες πως πέρασα την ημέρα μου πιο κάτω


Το ραντεβού

Είχα δει ένα από τα μικρά διαφημιστικά φυλλάδια στo κατάστημα Beautyline την ώρα που πήγα να πληρώσω και όταν ζήτησα ένα, δυστυχώς η κοπέλα στο ταμείο με ενημέρωσε ότι όλα τα ραντεβού στη Πάφο ήταν κρατημένα. Στενοχωρήθηκα λιγάκι αλλά δεν απελπίστηκα, τηλεφώνησα αμέσως για να μάθω αν υπάρχει ελεύθερο ραντεβού (για έμενα και την κολλητή μου) στην Λευκωσία μιας και στην Πάφο τίποτα. Για καλή μας τύχη, υπήρχε.

Απόλυτη χαρά και ανυπομονησία μέχρι να έρθει αυτή η μέρα και να που επιτέλους ήρθε. Υπήρξε μια μικρή αλλαγή στην ώρα του ραντεβού αλλά τελικά τα κατάφερα και εγώ και η κολλητή μου να πάμε!



Η εμπειρία μου


Ειλικρινά δεν θυμάμαι πόση ώρα ήμασταν στο Beautyline αλλά αυτό που είναι σίγουρο δεν ήθελα να φύγω. Το κλίμα ήταν ευχάριστο και οι συζητήσεις μας γεμάτες με γέλια. Τόσο το προσωπικό όσο και οι makeup artist Gianluca Oddi και Mike Ορφανίδης έκαναν αυτή τη μέρα όσο πιο τέλεια γίνετε!

Η μέρα αυτή ήταν φανταστική και όπως θα ένιωθε και ένα μικρό κοριτσάκι στο Disney Land έτσι ένιωσα και εγώ, περιτριγυρισμένη από απόλυτη ευτυχία. Αφέθηκα στα χέρια των ειδικών που πήραν το άβαφτο πρόσωπο μου, σαν ένα άσπρο καμβά και το μετέτρεψαν σε έργο τέχνης με τα παιχνιδιάρικα χρώματα του οίκου Diego Dalla Palma.



Οι αγαπημένες μου στιγμές




Αυτά απο εμένα σήμερα,
ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό μου post!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena






Που θα βρείτε τον Μike Ορφανίδη:
Instagram: @mikeorphanides

Που θα βρείτε τον Gianluca Oddi:
Powered by Blogger.