Ads Top

S U M M E R ?!


Πλέον καλοκαίρι, ο ήλιος έξω καίει και η μονή λύση είναι μια: πάμε παραλία! Έλα όμως που η παραλία έγινε πλέον catwalk για να αναδείξουν όλες και όλοι τα καλλίγραμμα κορμιά τους!! Κάτι που προκαλεί στους περισσότερους μας μια ανησυχία, για το πως θα παρουσιαστούμε εμείς με τις καμπύλες μας, όταν οι υπόλοιπες είναι size 0-2 και νομίζουν ότι πάνε για φωτογράφιση με μαγιό!

Για αρκετά χρόνια (τον περισσότερο καιρό ως έφηβη δηλαδή!) είχα και εγώ το λεγόμενο complex για το βάρος μου και ειλικρινά ακόμη και τώρα που μεγάλωσα, αυτή η φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου ακόμη μου φωνάζει για δες τι πόδια που θα πας έτσι? πως είσαι έτσι?

Μεταξύ μας όμως αυτή η φωνή πολύ εύκολα μπαίνει σε mute mode! Πως? πολύ απλά, βρες μια παρέα που σε κάνει χαρούμενο, μια παρέα που διώχνει όλες σου τις ανησυχίες και αμφιβολίες. Μπορεί να είναι ένα άτομο, δυο ή ακόμη και δέκα! Ποιος ξέρει, και ο εαυτός μας μερικές φορές είναι και η καλύτερη παρέα μας.

Εγώ επέλεξα την οικογένεια μου για παρέα και πιο συγκεκριμένα τον βαφτιστικό μου! Και η μέρα κύλισε ομαλά, πολύ καλύτερα από ότι περίμενα. Γιατί με γέλιο και καλύ παρέα όλα τα ξεχνάς!

Πολύ θα ήθελα να μάθω 
πως περνάς εσύ το καλοκαίρι σου;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena






Powered by Blogger.