Ads Top

OJO MANIA!

Είχα δει αρκετούς celebs και μη, να φοράνε τα OJO sunglasses. Αλλά ως ορκισμένη να μην ακολουθώ ποτέ το πλήθος έπρεπε να δώ από μόνη μου αν όντως ήταν ότι διαφήμιζαν ή απλά όλο αυτό είναι ενα καταπληκτικό marketing. Και ειλικρινά να ένα σπάνιο πράγμα που το πλήθος είχε δίκαιο! 

Από τι στιγμή που τα αγόρασα μέχρι τώρα που γράφω αυτό το post δεν τα έβγαλα από πάνω μου. Δίνουν ένα elegant touch στα συνολάκια μου! Άσε που αυτό το polaroid είναι πέρα για πέρα καταπληκτικό!

Δες παρακάτω τις εντυπώσεις μου


Η εμπειρία μου

Ξεκίνησα βάζοντας το GPS για να βρω το κοντινότερο OJO κατάστημα. Για πρώτη φορά στα χρονικά το GPS μου, δούλευε τέλεια. Το λάθος όμως αυτή την φορά ήμουν εγώ. Το διάβαζα λάθος! (Ξαφνιάστικα βλέπετε που για πρώτη φορά το “γεριμο” λειτούργησε)

Εγώ χαλαρή να μην δείξω ότι τα έκανα μαντάρα, προσπαθούσα να βρω ποιο στρίψιμο έπρεπε να πάρουμε. Στα γρήγορα φωνάζω δεξιά μέσα από τον αστυνομικό σταθμό. Προχωρήσαμε λίγο πιο κάτω, με χαμηλή ταχύτητα ελπίζοντας να το βρούμε στον δρόμο μας. Δεν πείρε πολύ να καταλάβει ο πατέρας μου με την αδελφή μου ότι δεν ξέρω που πάμε και τότε εγώ αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο για να μου δώσουν οδηγίες, λέγοντας τους αυτός είναι ο δρόμος αλλά δεν το βλέπουμε. Και σαν μικρό θαύμα βλέπω το κατάστημα OJO στα αριστερά μου,  ΝΑ ΤΟ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ! και πάλι φώναξα!



Θετικά:


Τα OJO γυαλία είναι εξαιρετικής ποιότητας και υπάρχουν πολλά και διάφορα designs για να διαλέξεις. και αν στο τέλος της ημέρας δεν σου αρέσει η επιλογή σου, έχεις την δυνατότητα να τα πάρεις πίσω με την απόδειξη και να τα αλλάξεις. Οι τιμές είναι πολύ καλές και όχι μονό αυτό αλλά πληρώνεις ένα και παίρνεις ακόμη ένα δωρεάν. Επίσης αν πάθουν κάποια ζημία τα γυαλία σου, έχεις την δυνατότητα να τα πάρεις πίσω στο κατάστημα για να σου τα επισκευάσουν. Και τέλος τα περισσότερα γυαλία έχουν Polaroid frames


Αρνητικά: 

Δεν βρήκα κάποιο αρνητικό στοιχείο για να σου γράψω παρα μόνο ότι είναι λιγο δύσκολο να επιλέξεις μονάχα 2 από όλα τα designs που υπάρχουν. 


Εσείς τι λέτε, έχετε δοκιμάσει τα OJO Sunglasses? 
Και αν όχι, τι περιμένετε? 

Φιλιά πολλά 
Angelique Xaritena 




Που θα βρειτε τα OJO Sunglasses:


P.s Για όσους αναρωτιουνται όχι δεν συνεργάζομαι με τα OJO, δεν με πλήρωσαν να γράψω τιποτα. Αυτή είναι η δική μου γνώμη. Περίμενα να περάσει ένας ολόκληρος μήνας για να δω αν όντος δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τα γυαλιά μου. Και αφού δεν υπήρξε να με εδώ να τα γράφω!

Powered by Blogger.