Ads Top

Salonica!

Έχω ακούσει τόσα και τόσα για μια πόλη όνειρο. Μου είχαν πει ότι θα την ερωτευτώ και όντος δεν ήταν ψέμα. Την ερωτεύτηκα τρέλα. Δεν χρειάστηκα πολλές ώρες, από τα πρώτα δευτερόλεπτα που αντίκρισα την έξοδο του αεροδρομίου ήμουνα ερωτευμένη.

Δεν ειναι η Θεσσαλονίκη μονάχα αυτή που ερωτεύτηκα. Ερωτεύτηκα το συναίσθημα που σε κάνει και νιώθεις. Εκεί ο εαυτός μου ήταν χαρούμενος, χωρίς άγχος και στενοχώριες. Εγώ ευτυχισμένη, κάτι που έψαχνα για καιρό. Ένιωθα μια ηρεμία. Κάθε βόλτα που έκανα με ηρεμούσε και ενα μικρό χαμόγελο ζωγραφίζονταν στο πρόσωπο μου. Υπάρχουν τόσα να δεις και αλλά τόσα να κάνεις. Και αποθανάτισα και εγώ με την σειρά μου υπέροχες αναμνήσεις με την sistaa μου!

Δες όλα τα στιγμιότυπα του ταξιδιού μου




.











H πιο αγαπημένη μου στιγμή απο όλες είναι αυτή γιατί όπου και να είμαστε πάντοτε θα έχουμε τα pajama parties όπως όταν ήμασταν παιδιά!



Αν σου άρεσε αυτό το post
 και θες να δεις περισσότερα click here!

Φιλία πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.