Ads Top

Μάθε και εσύ την γνώμη μου για το Miley Cyrus Viva La Glam κραγιόν!


Το πρώτο viva la glam lipstick που αγοράζω! Να σας πω την αλήθεια γνώριζα ότι η MAC cosmetics έκανε collab με την Miley Cyrus, είχα δει τα posters παντού μέσα στο internet. Αυτό όμως που δεν γνώριζα είναι πως η συλλογή είχε ήδη βγει (ζούσα κάτω από την θάλασσα βλέπετε) και πως είχε ήδη καταφθάσει Κύπρο. Στο σημερινό μου post, σου έχω την γνώμη μου για το κραγίον, τι μου άρεσε και τι όχι. 

Δες παρακάτω την γνώμη μου 


Τα προιόντα

Η συλλογή περιέχει ένα lip gloss και ένα κραγιόν που επιφέρουν την υπογραφή της Miley στο εξωτερικό τους.  Και τα δυο αυτά προϊόντα είναι αποχρώσεις του εντόνου ροζ ή φούξια, όπως θες πες το. Εγώ αγόρασα μονάχα το κραγιόν για αυτό και σε αυτό θα επικεντρωθώ περισσότερο.  Το πρώτο που θέλω να δηλώσω είναι ότι λατρεύω το χρώμα και είναι τόσο κρεμώδης. 



Η φόρμουλα

Παρόλο που λατρεύω τα matte για αυτό έχω κάνει μια εξαίρεση. Όπως ήδη ανέφερα το κραγιόν είναι κρεμώδη και έχει μια μικρή δόση glitter όταν το απλώνεις στα χείλη σου. Επίσης έχει μια υπέροχη μυρωδιά. Είναι μια γλυκιά μυρωδιά που δεν ξέρω πώς να σου την περιγράψω. Για αυτό αν είσαι από τα άτομα που προτιμάνε κάτι άοσμο μην απελπίζεσαι, μπορείς να το δοκιμάσεις πρώτα να δείς αν όντως η μυρωδιά σε ενοχλεί, γιατί εγώ προσωπικά δεν την βρίσκω να είναι και τόσο έντονη


Αρνητικά

Το μοναδικό αρνητικό που βρήκα είναι η τιμούλα του που είναι κάπως τσιμπημένη αλλά μπορώ να σου πω, πως το αξίζει! Επίσης κατι που εγώ δεν το θεωρώ τρομερό μειονέκτημα αλλα πρέπει να σου το αναφέρω είναι σχετικά με την φόρμουλα του. Η φόρμουλα του, η οποία είναι πιο κρεμώδης, δεν είναι ανθεκτική και έτσι μετά απο λίγη ώρα φεύγει. 

 

Εσύ έχεις δοκιμάσει το κραγιόν αυτό;
αν ναι θέλω πολύ να ακούσω και την δική σας γνώμη!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.