Ads Top

Δες και εσύ ποιά προϊόντα έχω αγοράσει απο τα Colourpop Cosmetics!

Επιτέλους κατάφερα να αγοράσω και εγώ κάποια προϊόντα Colourpop! Τα Colourpop Cosmetics είναι ένα αμερικανικό brand το οποίο συνεχώς λανσάρει καινούργια και πολύ οικονομικά προϊόντα. Σίγουρα θα τα είδες σε κάποιο online post ή βίντεο στο YouTube, μιας και είναι μια παρά πολύ δημοφιλής μάρκα προϊόντων. Τα πιο best selling προϊόντα τους είναι τα shocked eyeshadows (=υγρές σκιές!) 

Έτσι και εγώ, πολύ περίεργη στο να μάθω αν είναι τόσο καλά όσο όλοι λένε, αποφάσισα να αγοράσω λίγα από όλα τα προϊόντα που έχουν! Στο σημερινό μου post σου έχω πολλές φωτογραφίες με τα προϊόντα αυτά και τα swatches τους. 

Scroll down, για να δεις ποια είναι αυτά:


Προϊόντα Χειλιών #1





Pressed Eyeshadows




Super Shock Shadow 




 Προϊόντα Χειλιών #2





Αυτά από εμένα σήμερα.
 Ποιό σου άρεσε εσένα πιο πολύ;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.