Ads Top

Δες την κριτική μου για την Pre Makeup Base απο τα Zerva Cosmetics!


Υπάρχουν αμέτρητα διορθωτικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά, τα πιο πολυσυζητημένα είναι τα διορθωτικά concelears. Τα οποία σίγουρα θα τα είδες σε διάφορα tutorials στο Youtube και στο Instagram. Τα concelears δεν είναι τα μοναδικά προϊόντα που υπάρχουν για την διόρθωση του προσώπου

Στο σημερινό μου post, σου έχω review για ένα από τα αγαπημένα μου διορθωτικά προϊόντα, την Pre makeup base από τα Zerva CosmeticsΗ βάση αυτή έχει ένα ανοιχτό μοβ χρώμα το οποίο είναι ιδανικό για να εξουδετερώσει την κιτρινίλα του προσώπου. Το ιδανικότερο προϊόν για την κοπέλα η οποία έχει πιο σταράτη επιδερμίδα.


Δες πιο κάτω την κριτική μου


Η βάση και οι ιδιότητες της




Αρχικά μόλις δοκιμάσεις την βάση αυτή, θα νιώσεις μια φρεσκάδα πάνω στο πρόσωπο σου. Απλώνεται πολύ ομοιόμορφα πάνω στην επιδερμίδα σου, ανεξαίρετου τι τύπου έχεις, όπως λιπαρή ή ξηρή. Την Pre makeup base μπορεις να την απλωσεις πολύ ευκολα με πινέλο ή με σφουγγαράκι

Έχω προσέξει ότι, όταν την τοποθετήσεις στο πρόσωπο σου, αυτή η έντονη κιτρινίλα υποχωρεί και πετυχαίνεις μια πιο χρωματικά ισορροπημένη επιδερμίδα. Έτσι σου είναι πολύ πιο εύκολο στο να βρείς ένα χρωματισμό foundation που να σου ταιριάζει, χωρίς να είναι υπερβολικά κίτρινο.


Η φόρμουλα



Είναι μια πολύ ανάλαφρη βάση, δεν την νιώθεις καθόλου πάνω στο πρόσωπο σου, είναι λες και φορείς μια μεταξένια μάσκα. Επίσης όπως ανέφερα και πιο πάνω είναι ιδανική για κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμη και για τις πολύ λιπαρές κοπέλες μιας και περιέχει βιταμίνη Ε και λάδι jojoba, τα οποία ενυδατώνουν την επιδερμίδα ενώ εξαφανίζουν την λιπαρότητα. 


Pro tip!

Αν εισαι πολυ λιπαρή σου εχω ένα makeup tip που θα λατρέψεις. Πρώτα πέρασε την βάση σου και μετά απο πάνω μια πολύ ελαφριά στρώση ελεύθερης πούδρας πριν αρχίσεις την διαδικασία του μακιγιάζ σου, αυτή η μικρή διαδικασία θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις το μακιγιάζ σου ακόμη πιο πολύ.



Αυτά από εμένα σήμερα,
πολύ θα ήθελα να μάθω το δικό σου αγαπημένο προιόν απο τα
Zerva Cosmetics

Φιλιά πολλά 
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.