Ads Top

2016 BEAUTY AWARDS!


Τελειώνει πλέον ακόμη μια χρονιά. Αυτή τη χρονιά έχω δοκιμάσει παρα μα παρα πολλά προϊόντα αλλα λίγα ήταν αυτά που λάτρεψα και θα τα ξανά αγόραζα. Τα προϊόντα αποφάσισα να τα χωρίσω σε διάφορες κατηγορίες. Από κάτω ακολουθούν τα προϊόντα και mini reviews για το κάθε ένα. Σε κάποια από αυτά τα προϊόντα έχω από καιρό ανεβάσει review στο blog μου έτσι σας έβαλα link δίπλα για περισσότερες πληροφορίες

Δες τα όλα παρακάτω:



Πρόσωπο:


Glov - Comfort


Όπως είδατε και στο blog μου λίγο καιρό πριν, έχω ανεβάσει ένα review για το συγκεκριμένο προϊόν. Το λατρεύω και από την πρώτη φορά που το δοκίμασα ήδη έχω αγοράσει ακόμη 3 για να έχω πάντοτε back up! Για να διαβάσετε το review κάντε CLICK ΕΔΩ! 



Zerva - Pre-makeup Base


Η συγκεκριμένη βάση έχει χρώμα μωβ, το οποίο είναι κατάλληλο για να εξουδετερώνει την "κιτρινίλα" του προσώπου! Ένα must have προϊόν για όλες όσες έχουμε πιο σταράτες επιδερμίδες! Αν θες να μάθεις περισσότερα για την βάση αυτή κανε κλικ εδώ


YSL - Les Sahariennes Bronzing Stones




Αυτή η terracotta είναι η πιο τέλεια πινελιά για ένα makeup look! Είναι πολύ blendable και αν την βάλεις μόνη της σου δίνει ένα πολύ φυσικό bronze look. Επίσης μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σαν ρουζ αλλα και σαν bronzer. Ένα πράγμα που ακόμη κάνω για τα πιο βραδινά looks ειναι να ξεκινήσω με ένα matte bronzer να βάλω το ρουζ μου και μετά να περάσω από πάνω την terracotta αυτή. Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!


Inglot - Freedom System HD Sculpting Powder 507


Aκόμη ένα προϊόν απο τα Inglot που λατρεύω, το HD Sculpting Powder 507. Το τέλειο matte bronzing που κολακεύει τις περισσότερες Κύπριες!  Το τέλειο προϊόν για να τονίσετε το περίγραμμα και να δώσετε σχήμα στο πρόσωπό σας, ενισχύοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας!



Golden Rose - Blush 08

Η πιο αγαπημένη μου απόχρωση σε ρουζ! Είναι το πιο πολύ χρησιμοποιημένο μου ρουζ της χρονιάς! Ταιριάζει σε όλους, είναι πολύ pigmented και απλώνετε υπέροχα στα cheeks! 


Beauty Blender

Ένα προϊόν που πολύ έχουμε λατρέψει! Απλώνει το makeup υπέροχα και ομοιόμορφα και ας μην ξεχνάμε πολύ γρήγορα. Από τότε που αγόρασα το πρώτο μου beauty blender σταμάτησα να χρησιμοποιώ πινέλα!



Golden Rose - Highlighter(s)



Αχχ, αυτά τα highlighters μου δίνουν ζωή! Πολύ εύκολα απλώνετε στο πρόσωπο και μένει ώρες! Σου δίνει το τέλειο GLOW!! Υπέροχο και απαραίτητο για ένα glamorous look! Έχω δοκιμάσει διαφορά πινέλα για το highlighter αλλα το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου! Και ας μην ξεχνάμε το καλύτερο, η τιμή του δεν κάνει το πορτοφόλι σου να κλέει!


Inglot - HD Cover up Foundation 76



Το αγαπημένο μου foundation!! Έχω δοκιμάσει τόσα και τόσα foundations, αλλά αυτό ειναι το ενα. Ειναι παχύρευστο για τον λόγο οτι χαρίζει τέλεια κάλυψη που διαρκεί και κρύβει τις δυσχρωμίες ή άλλες ατέλειες της επιδερμίδας. Αν έχεις και εσυ λαδερή ή μικτή επιδερμίδα και ποτέ δεν κατάφερες να βρεις ένα foundation που να μένει περισσότερο από λίγες ώρες, τότε αυτό είναι για εσένα! Το απλώνεις στο πρόσωπο, με γρήγορες κυκλικές κινήσεις, με πινέλο ή με ένα sponge blender. Μετά από λίγο θα αρχίσει να "στεγνώνει" και να σου αφήνει ένα matte αποτέλεσμα που κρατά για ώρες. Επίσης κάτι αρκετά εντυπωσιακό που αξίζει να αναφέρω, αυτό το προϊόν είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα λευκής τρούφας, το οποίο διατηρεί την υγρασία της επιδερμίδας σε ισορροπημένα επίπεδα. Και τέλος είναι υποαλλεργικό και είναι κατάλληλο για για ευαίσθητες επιδερμίδες.


Μάτια:

Inglot - Under Eye Concealer 97

Ενα προϊόν που λατρεύω και συνεχώς αγοράζω. Ενα προϊόν που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό! Το προϊόν αυτό είναι απο τα Inglot και χρησιμοποιώ την απόχρωση 97! Για περισσότερες πληροφορίες CLICK ΕΔΩ!


Inglot - Eyeliner Gel 77


Το αγαπημένο μου eyeliner όλων των εποχών! Πολύ σταθερό και αδιάβροχο, από την ώρα που θα το βάλω μέχρι την ώρα που θα ξεβάφτω αυτό μένει! Για να καταφέρεις να το χρησιμοποιήσεις χρειάζεσαι πινέλο, αυτο που χρησιμοποιώ ειναι το Inglot Brush 31T. Επίσης μια μικρή σημείωση, το gel αυτό, όπως και άλλα gels, δεν πρέπει να μένουν ανοιχτά γιατί θα στεγνώσει.



Inglot - Brow Gel 16



Συνεχώς περνώ μηνύματα σας για το πως φτιάχνω τα φρύδια μου και τι προϊόν χρησιμοποιώ! Αρκετοί δεν πιστεύουν ότι βάζω πολύ περισσότερα από ένα, αλλα η αλήθεια είναι ότι μονάχα αυτό χρησιμοποιώ! Σύντομα θα έχω ανεβάσει review και για αυτό!Επίσης μια μικρή σημείωση, το gel αυτό, όπως και άλλα gels, δεν πρέπει να μένουν ανοιχτά γιατί θα στεγνώσει.


Inglot - Duraline



Ένα προϊόν που είναι must have για όλους τους makeup artist αλλα και για όσους λατρεύουν το μακιγιάζ! Οι χρήσης του είναι άπειρες, σύντομα θα έχω ανεβάσει post για να σας πω περισσότερα! 


Lipsticks:

Jeffree Star - Leo
Gerard Cosmetics - Everything Nice 
Golden Rose liquid lipstick - 11
Inglot lipsticks - 405 & 410


Perfume(s) 

Zara - Rose 
Chloe - Love

Φιλιά Πολλά
Angelique Χαρίτενα




P.s Το Post αυτό το ετοίμασα αρχές Δεκεμβρίου, και απο τότε το άφησα σαν draft οπως διάφορα αλλα. Μετά το ατύχημα μου είναι δύσκολο για αυτο forgive me για την έλλειψη φωτογραφικού υλικού!
Powered by Blogger.