Ads Top

Sky Blue Metallic Lips Tutorial!



Αυτό το λοοκ είναι ένα μικρό milestone που ήθελα να πετύχω και τα κατάφερα! Το συγκεκριμένο λοοκ το δημιούργησα για το εβδομαδιαίο makeup look των καταστημάτων Inglot! Για τους πιο παλιούς makeup artist αυτό δεν είναι και τόσο σημαντικό, είναι κάτι συνηθισμένο. Για εμένα όμως είναι μια μικρή νίκη που μου δίνει απεριόριστη χαρά και ικανοποίηση!
Ελπίζω να σας αρέσει το τελικό αποτέλεσμα όσο μου άρεσε και εμένα η όλη διαδικασία της δημιουργίας του!

Από κάτω ακολουθεί το tutorial για το πως να το πετύχετε! 




Πρόσωπο:

Κάτω από τα μάτια χρησιμοποίησα  το under eye concealer 103 για να καλύψω τους μαύρους κύκλους.
Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα τα stick foundation 106 και 113 και με την βοήθεια του brush 01 τα έκανα blend. Στην συνέχεια έκανα set με την πούδρα 65. 



Μάτια:

Για τα μάτια αποφάσισα να κάνω  ένα πολύ απλό λοοκ μιας και τα χείλη θα είναι αρκετά έντονα. Τοποθέτησα την σκιά 303 στο κινητό βλέφαρο και την έσβησα προς τα πάνω. Στην συνέχεια στο κάτω waterline έβαλα το kohl 06. Και στην κάτω γραμμή των βλεφαρίδων πέρασα πάλι την σκιά 303. Και τέλος έβαλα την mascara secret volume και από πάνω την lash enhancer.


Χείλη:

Αρχικά κάλυψα  τα χείλη μου με το eyeliner gel 77. Στην συνέχεια ανάμιξα το AMC Pure Pigment 32 με το duraline και το άπλωσα πάνω από το μαύρο gel eyeliner που έβαλα πιο πριν. Για ένα πιο metalic αποτέλεσμα χρησιμοποίησα το body sparkle 66 και πάλι με την βοήθεια του duraline το άπλωσα στα χείλη. 

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena


*This Post Is Not Sponsored* 
*Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα μπορείτε να τα βρήτε στα καταστήματα Inglot.*


Powered by Blogger.