Ads Top

4 καταπληκτικές και γρήγορες ιδέες για αποκριάτικο μακιγιάζ!

Τα καρναβάλια είναι εδώ και όλοι ψάχνουμε τι να ντυθούμε αυτή την διασκεδαστική μέρα! Αν είστε όπως εμένα τότε το επίκεντρο της "στολής" σας θα είναι το μακιγιάζ σας! Στο σημερινό μου post μάζεψα τα διάφορα makeup looks που δημιούργησα κατά καιρούς, για να κάνω την αναζήτηση της τέλειας στολής πιο εύκολη!

Κάντε scroll για να τα δείτε όλα



Deer Makeup Look



Αρχικά ένα από τα πιο αγαπημένα μου είναι το "ελαφάκι". Για το tutorial αυτό του μακιγιάζ πατήστε ΕΔΩ! Είναι ένα πολύ εύκολο και πολύ γρήγορο μακιγιάζ που ο κάθε ένας μπορεί να κάνει! 


Minnie Mouse 



Στην συνέχεια ένα ακόμη εύκολο και πολύ γρήγορο μακιγιάζ από ένα κλασικό χαρακτήρα της Disney, η Minnie Mouse. Σε αυτό το tutorial σας δείχνω πως να δημιουργήσετε το μακιγιάζ αλλα και το hairstyle. Για το tutorial CLICK HERE!



Golden Mask


Ένα makeup look πολύ εντυπωσιακό και κατάλληλο για τα καρναβάλια είναι το Golden Mask! Μια μάσκα που εμπνέει θηλυκότητα και φυσικά μπορείς να την δημιουργήσεις εξίσου εύκολα όπως και τα υπόλοιπα μακιγιάζ. Για το tutorial κάντε κλικ εδώ!



Saturday Night Mask


Και ένα τελευταίο λοοκ, είναι αυτό που δημιούργησα εγώ για τα καταστήματα Inglot. Μια μάσκα που εμπνεύστηκα από τα παιδικά μου χρόνια, την πεταλούδα με ένα πιο glamorous twist! Ενα μακιγιάζ που ο καθε ενας μπορεί να διαμορφώσει στα γουστα του. Για το  tutorial αυτου του λοοκ, κάντε κλικ ΕΔΩ!


Αυτά από εμένα σήμερα, εσύ τι θα ντυθείς αυτά τα καρναβάλια; 


Φιλιά πολλάAngelique Xaritena

Powered by Blogger.