Ads Top

L'oreal Paris and Maybelline New York Makeup Haul from Trends!



Επιτέλους επισκέφτηκα και εγώ το κατάστημα Trends. Το κατάστημα αυτό έχει όλα τα προϊόντα της L'oreal Paris και της Maybelline New York. Και φυσικά εγώ δεν μπορούσα να το προσπεράσω χωρίς να αγοράσω κάποια καινούργια προϊόντα των brand αυτών, μιας και τα αγαπώ τοσο πολύ!





Αν και η ποικιλία είναι τεράστια από τα προϊόντα που μπορείς να βρεις αποφάσισα να πάρω περισσότερα προϊόντα προσώπου. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες τα περισσότερα προϊόντα που αγόρασα είναι foundations και φυσικά ανάλογες πούδρες για να τα set-αρω. 

Και πριν αναρωτηθείτε το γιατί αγόρασα τόσα πολλά foundations, να σας πω ότι ο λόγος είναι πολύ προφανές, ψάχνω καινούργιο foundation. Και όχι μόνο αυτό, αρκετοί ρωτάνε την γνώμη μου, για διάφορα από τα προϊόντα αυτά συνεχώς και έτσι αποφάσισα να τα αγοράσω και να τα δοκιμάσω, προκείμενου να διαμορφώσω μια άποψη, για το ποια αξίζουν και ποια όχι. Σύντομα, θα ανεβάσω και τα reviews για αυτά τα foundations και έτσι θα μάθετε και εσείς την τελική μου άποψη για το κάθε ένα!







Στην συνέχεια αποφάσισα να αγοράσω ένα προϊόν της Maybelline New York που αρκετοί χαρακτήρισαν ένα από τα πιο απαραίτητα το strobing stick στην απόχρωση 200 medium-nude glow.



  


Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία μου ήταν αδύνατο να μην αγοράσω κάτι και για τα φρύδια. Τα φρύδια είναι ένα από τα trends που ήρθε για να μείνει! Και φυσικά είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Αγορασα το Master Brow Pro Palette στην αποχρωση deep brown.


  


Και για το τέλος τα δύο προιόντα που αγόρασα απο την L᾽oreal , ενα concealer το true match - La touche magique στην αποχρωση warm beige και φυσικά ενα υπέροχο lip gloss, το οποίο μπορεί να φορεθεί μονο του ή πάνω απο matte κραγιόν.


  


  




Αυτά από εμένα σήμερα,
ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου post!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.