Ads Top

NYX Must Have Products!

Ακόμη μια μερα μένει, μέχρι το official κατάστημα της NYX, να ανοίξει και επίσημα! Αρκετες είναι οι φίλες  μου που με ρωτάνε ποια είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα. και ποια είναι αυτά, που πρέπει να δοκιμάσει κάποια, η οποία δεν έχει  ξανά χρησιμοποιήσει ποτέ προϊόντα NYX!  

Έτσι και εγώ αποφάσισα να σας δημιουργήσω αυτό το post. Με κάποια από τα προϊόντα που λάτρεψα και κάποια τα οποία θα αγοράσω για πρώτη φορά. 


Scroll down, για να δεις ποια είναι αυτά: 



Αρχικά ένα must have προϊόν είναι η mineral "set it & don't fret it" matte finishing powder! Όπως θα είδατε και σε πολλά μου βιντεος είναι μια από της λίγες πούδρες που λάτρεψα τόσο!




Ακόμη ένα must have, είναι τα jumbo pencils! Υπέροχα και πολύ κρεμώδες. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και σαν βάση! To αγαπημένο μου, ειναι το "milk"




Στην συνέχεια, ένα ακόμη προϊόν που κτύπησα πάτο. Το προϊόν αυτό το χρησιμοποίησα σε ένα από τα get the looks tutorial, που έκανα πριν από καιρό! (Link εδώ!) Είναι φυσικά, οι σκιές τους! Πoλυ εύκολες στο blend-άρισμα και υπέροχα χρώματα. Αυτό που έβαλα στο μάτι ειναι η παλέτα στην φωτογραφία. 






Ένα προϊόν που τρελάθηκε όλο το διαδίκτυο μαζί του, είναι το  HIGHLIGHT & CONTOUR PRO PALETTE! Και είναι σίγουρα στην λίστα αγορών μου!





Εξίσου πολυσυζητημένο προϊόν, είναι και η βάση τους. Το Angel Veil Primer. Κάτι που εννοείτε δεν πρέπει να απουσιάζει από το kit μου.




Και τέλος, το glitter primer! Όπως λέει και το όνομα του είναι σαν μια γόμα για τα glitters. Κάτι που είναι απαραίτητο για να πετύχεις μια από της μεγαλύτερες τάσης της σεζόν! #glitterLips




Αυτά από εμένα σήμερα. Εσείς ποια θα αγοράσετε από όλα αυτά; 


Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena
Powered by Blogger.