Ads Top

Fast Hair Straightener First Impression & Review!

Έχω δει τόσα και τόσα posts, τόσες πολλές διαδικτυακές σελίδες που διαφημίζουν το συγκεκριμένο προϊόν και έτσι αποφάσισα να το αγοράσω για να δω και εγώ αν αξίζει ή όχι. 

Στο σημερινό μου post, ειναι το review που σου ετοίμασα για το σχετικό προιόν. Η αλήθεια είναι είμαι παρά πολύ απογοητευμένη και δεν αξίζει καθόλου!!

Πιο κάτω το review


Τα δικά μου μαλλιά μετά το στέγνωμα δεν είναι ούτε πολύ ατίθασα ούτε πολύ σγουρά. Ως συνήθως θα έκανα ένα πέρασμα με την πρέσα και θα ήμουν τελειωμένη! Τώρα αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την συγκεκριμένη "χτενιά". Αρχικά περίμενα περισσότερο από ένα 20 λεπτό για να πάρει την σωστή θερμοκρασία και να είναι έτοιμη. Πήρα μια μικρή τούφα μαλλιών όπως λένε και οι οδηγίες και ξεκίνησα. Πρέπει να "χτένισα" την συγκεκριμένη τούφα πάνω από δέκα φορές αλλα τίποτα και καμία αλλαγή στα μαλλιά μου.

Αντίθετα μπέρδευε τα μαλλιά μου και μου δημιουργούσε κόμπους. Ένιωθα ότι κάθε φορά που περνούσα μια τούφα τραβούσε τόσο πολύ τα μαλλιά μου που νόμιζα ότι θα μου τα έβγαζε από την ρίζα τους. Σημείωση ότι τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά και ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα με κόμπους! 

Η "χτενιά" αυτή είναι κατασκευασμένη από πλαστικό και στις άκρες τις έχει μικρές κόκκινες βούλες. Ειναι πολύ ελαφρή το χερούλι της σε αντίθεση με το πάνω μέρος που είναι αρκετά βαρύ. Μετά από ώρα αρχίζει και σε πονάει το χέρι σου στο να το κρατάς (γιατί έκανα μια ώρα και..) Η πρώτη μου γνώμη μόλις της πείρα ήταν ότι είναι ένα φτηνό κατασκεύασμα της Κίνας, σαν παιδικό παιχνίδι που βρίσκεις στα Jumbo! 

Κλείνοντας όπως βλέπετε δεν έχω σχηματίσει καθόλου καλή άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν. Και πιστεύω ότι δεν αξίζει καθόλου ούτε τον χρόνο σας αλλα ούτε και τα χρήματα σας!! 

Εσύ το έχεις δοκιμάσει; 
Αν ναι, ποια είναι η δίκη σου άποψη;

Φιλιά πολλά
Angelique Χαρίτενα 

Powered by Blogger.