Ads Top

Μάθε πως μπορείς να αντιμετωπίσεις τα σκασμένα και αφυδατωμένα χείλη, απλά και γρήγορα!

Τα χείλη μας είναι ένα μέρος του προσώπου μας, που δυστυχώς πολλές φορές παραμελούμε και δεν παρέχουμε την κατάλληλη φροντίδα. Τώρα που ο καιρός είναι πιο κρύος, πολλές από εμάς ταλαιπωρούμαστε από σκασμένα και αφυδατωμένα χείλη.


Στο σημερινό μου post, σου έχω την λύση πως να αντιμετωπίσεις τα αφυδατωμένα και σκασμένα χείλη. Και πως να τα φροντίζεις σωστά, προκειμένου να έχεις και εσύ ροδοκόκκινα και απαλά χείλη, όλες τις μέρες του χρόνου!



Κάνε scroll πιο κάτω για να μάθεις 
πως να αντιμετωπίσεις τα σκασμένα χείλη!



Απολέπιση

Αρχικά ένα βασικό βήμα που πρέπει να κανείς για υγιείς χείλη, είναι η σωστή και συστηματική απολέπιση. Προκειμένου να διώξεις τα νεκρά κύτταρα και να αποφεύγεις τα σκασίματα που μπορεί να έχουν τα χείλη σου. 

Η απολέπιση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με την οδοντόβουρτσα σου. Κάνε μασάζ, με κυκλικές απαλές κινήσεις για λίγα δευτερόλεπτα. Ή ακόμη μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα lip scrub, το οποίο είναι ιδανικό για την απολέπιση των χειλιών. Τα αγαπημένα μου είναι τα lip scrubtious απο τα MAC Cosmetics.



Ενυδάτωση 

Μετά την απολέπιση είναι απαραίτητο πάντα και η ενυδάτωση των χειλιών σου. Εγώ έχω προσθέσει στην ρουτίνα μου, τα face drop oils από τα Inglot. Το οποίο πάντοτε προσθέτω μετά την απολέπιση ή πριν από τον ύπνο. Βάζω μονάχα μισή σταγόνα και το αφήνω να απορροφηθεί. Είναι καταπληκτικό, αφήνει τα χείλη μου πολύ απαλά και ροδοκόκκινα το επόμενο πρωί. 

Επίσης τα lip balms, είναι ιδανικά να τα φοράς μέρες που δεν θέλεις να βάλεις κάποιο κραγιόν. Γιατί δίνουν μια λάμψη και παράλληλα ενυδάτωση στα χείλη σου!



Βάση πριν από το κραγιόν 

Πέρα από την ενυδάτωση μετά το ντεμακιγιάζ και την απολέπιση. Πολύ σημαντικό είναι να προετοιμάζεις τα χείλη σου πριν από τα matte, κυρίως, κραγιόν. Αυτό πετυχαίνετε πολύ εύκολα, με μια βάση χειλιών.

Την οποία προσθέτεις κάποια δευτερόλεπτα πριν από το κραγιόν σου. Θα δεις το αποτέλεσμα πως θα αντέχει περισσότερο και δεν θα δημιουργούνται αυτές οι γραμμές στα χείλη σου! Το αγαπημένο μου είναι το Hold On Lip Primer από τα Inglot και το Prep & Prime Lip Primer απο τα MAC.



Νερό


Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να κανείς προκειμένου να έχεις υγιείς και ενυδατωμένα χείλη είναι να πίνεις αρκετό νερό καθημερινά. Όπως έχω αναφέρει και σε ένα από τα καινούργια μου posts, το να πίνεις καθημερινά νερό έχει πολλά ωφελήματα προς το σώμα μας. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ!


Έχεις και εσύ πρόβλημα με σκασμένα χείλη;
πολύ θα ήθελα να διαβάσω τα σχόλια σου απο κάτω!

Φιλιά πολλά 
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.