Ads Top

Inglot Must Have Products!


Με το νέο κατάστημα της Inglot να ανοίγει τώρα και στην Λευκωσία αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τα αγαπημένα μου προϊόντα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξω αλλά εντάξει, τα κατάφερα!

Το Inglot έχει μια τεράστια γκάμα με προϊόντα που καλύπτουν κάθε ανάγκη, και σε πολύ προσιτές τιμές. Αρκετοί όμως, δεν έχουμε τόσο χρόνο όσο θα θέλαμε, για να δούμε ένα προς ένα τα προϊόντα. Για αυτό και εγώ στο σημερινό μου post, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τα 10 προϊόντα, που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς! 

Scroll down, για να δεις ποια είναι αυτά:




Οι σκιές



Το Inglot σου προσφέρει την δυνατότητα να συνδυάσεις εσύ χρωματισμούς σκιών που σου αρέσουν και να δημιουργήσεις την δική σου παλέτα. Τέρμα πλέον να αγοράζεις παλέτες και να μην χρησιμοποιείς τους περισσότερους χρωματισμούς. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές χρωματισμών που θα καλύψουν όλα τα γούστα και φυσικά το καλύτερο είναι η ποιότητα του, άπλα απίθανη!


Brow Gel 



Σίγουρα θα το είδες στα αγαπημένα μου προϊόντα της περσινής χρονιάς.  Ακόμη μέχρι σήμερα παραμένει το αγαπημένο μου προϊόν ever! Το Brow Gel όπως λέει και το όνομα του είναι ένα προϊόν φρυδιών που σου επιτρέπει να σχηματίσεις εσύ το σχήμα που προτιμάς, χωρίς να χαλάσεις κατά την διάρκεια της μέρας και το καλύτερο, φαίνεται πολύς φυσικό μια και έχει ένα πουδρωδες αποτέλεσμα!



Eyeliner Gel 77

Για το συγκεκριμένο προϊόν δεν χρειάζεται να αναφερθώ τόσο πολύ, μιας και το YouTube εδώ και αρκετό καιρό έχει γεμίσει με tutorials στα οποια χρησιμοποιούν το προϊόν αυτό συνεχώς. Τα gel eyeliner είναι πολύ ανθεκτικά και μεγάλης διαρκείας. Παρέχουν ιδανική κάλυψη και πλούσιο χρώμα με μία μόνο εφαρμογή. Εγώ προσωπικά το λατρεύω! 



HD Lip Tint Matte



Έχω αγοράσει αμέτρητα liquid lipsticks, (κραγιόν τα οποία είναι πιο κρεμωδες στην αρχή και στεγνώνουν matte στην συνέχεια.) Το αγαπημένο μου παραμένει το HD lip tint matte 17, το οποίο είναι ένα light nude χρώμα. Στεγνώνει πάνω στα χείλη χωρίς να το νιώθεις, είναι πολύ ανάλαφρο, δεν μαζεύει καθόλου και μένει απο το πρωί μέχρι το βράδυ! 



Πινέλα


Αν είσαι και εσύ όπως εμένα, τότε ένα set με πινέλα δεν είναι αρκετό! Όπως θα είδατε σε παλιά μου tutorials το αγαπημένο μου blending πινέλο είναι το 6SS, το οποίο είναι αρκετά fluffy και ιδανικό για να κάνεις blend στην μπανάνα του ματιού σου. Είναι το μοναδικό πινέλο που δεν θα άλλαζα ποτέ. Επίσης αν θέλεις κάτι άλλο εκτός από ένα blending πινέλο, υπάρχει η νέα συλλογή από πινέλα που είναι εξίσου απίθανα!



HD Foundation 76



Ένα από τα αγαπημένα μου foundations είναι το HD Foundation 76. Το οποίο είναι ένα υποαλλεργικό makeup, που σου προσφερει full coverage. Και παρόλο την κάλυψη που έχει δεν τον νιώθεις καθόλου στο πρόσωπο σου, είναι πάρα πολύ ανάλαφρο. Μόλις το δοκιμάσεις θα προσέξεις ότι θα αρχίζει να στεγνώνει και έχει ένα πουδρωδες αποτέλεσμα. 




Breathable Nail Enamel




Υπάρχουν πάρα πολλά μανό αλλά τα Breathable είναι μοναδικά. Έχουν την ιδιότητα να επιτρέπει στο νερό και το οξυγόνο να περνά μέσα από τα νύχια χάρη στο ειδικό συστατικό του, ένα εξαιρετικά προηγμένο πολυμερές. Το προϊόν βοηθά να διατηρούνται τα νύχια σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση όσο φοράτε το βερνίκι νυχιών.



Kohl Pencil 



Τα Kohl μολύβια είναι πάρα πολύ μαλακά και απαλά, κατι που τα κάνει κατάλληλα ακόμη και αν είσαι ευαίσθητη στην περιοχή του ματιού. Επίσης τα μολύβια αυτά είναι πολύ ανθεκτικά, δεν τρέχουν όπως διάφορα άλλα στην κάτω γραμμή της βλεφαρίδας σου, δημιουργώντας σου panda eyes! Και κάτι που σίγουρα θα λατρέψεις, αν ψάχνεις κάποιο μολύβι ιδανικό για σβήσιμο, αυτό σου υπόσχομαι είναι το καλύτερο που υπάρχει! 



False Lash Effect Mascara

Αν ψάχνεις για καινούργια μάσκαρα, μην ψάχνεις άλλο! Η αγαπημένη μου και η μοναδική μάσκαρα που χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό είναι η False lash effect mascara. Μεγιστοποιεί τον όγκο των βλεφαρίδων δίνοντάς τους βαθύ μαύρο χρώμα με διακριτική λάμψη. Το βουρτσάκι έχει σχεδιαστεί προσεκτικά με στόχο να παρέχει γρήγορη, ακριβή και ομοιόμορφη εφαρμογή, ξεκινώντας από τη ρίζα της βλεφαρίδας και χτενίζοντάς την καλά σε όλο το μήκος της.



Eyeshadow Keeper



Αν ψάχνεις και εσύ λύση για να σου διατηρηθεί το μακιγιάζ των ματιών από το πρωί μέχρι το βράδυ, τότε σου προτείνω να δοκιμάσεις την βάση αυτή. Η βάση έχει ανοιχτό μπεζ χρώμα και διατίθεται σε ένα πρακτικό σωληνάριο. Σχηματίζει μια ημιδιάφανη μεμβράνη στο βλέφαρο, δημιουργώντας έναν τέλειο καμβά πάνω στον οποίο μπορείτε να «ζωγραφίσετε» χρησιμοποιώντας μικρή ποσότητα από οποιοδήποτε προϊόν.

Αυτά από εμένα σήμερα.
Εσύ ποιά έχεις δοκιμάσει από όλα αυτά;


Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.