Ads Top

INGLOT Under Eye Concealer Review!



Μια ερώτηση που ακούω συχνά είναι, ποια προϊόντα δεν μπορώ να ζήσω χωρίς, λίγο δύσκολη ερώτηση γιατί είναι τόσα πολλά. Αν έπρεπε όμως, (την δεδομένη στιγμή) να διάλεγα ένα, αυτό θα ήταν το Under - Eye Concealer απο τα INGLOT

Στο σημερινό μου post, σου εχω ετοιμάσει review σχετικά με το concealer αυτό. Αν θες να μάθεις γιατί το λατρεύω τόσο πολύ τότε συνέχισε το διάβασμα.

Δες παρακάτω το review: 



Το Concealer αυτό, το έχω αγοράσει πάνω από δέκα φορές, αυτά τα 2 χρόνια. Όπως θα είδατε και στα videos μου είναι το μοναδικό προϊόν που συνεχώς χρησιμοποιώ.


Είναι ένα concealer το οποίο είναι κατάλληλο να το χρησιμοποιήσεις καθημερινά για να φωτίσεις κάτω από τα ματια ή σε διάφορες περιοχές του προσώπου. Υπάρχουν αρκετές αποχρώσεις, εγώ επέλεξα την 97, η οποία θεωρώ ειναι η πιο κατάλληλη για εμένα. Είναι σε πιο μπεζ απόχρωση, παρόλα αυτά φωτίζει τέλεια την κάτω περιοχή του ματιού.

Είναι εύκολο στην χρήση αλλά και πολύ ανάλαφρο λόγο της υγρής του σύστασής. Είναι ένα προϊόν που δεν λαδώνει (ειδικά στην περιοχή κατω από το μάτι) και έτσι αφήνει ένα φυσικό matte αποτέλεσμα. Επίσης η υφή του είναι καταπληκτική, γίνετε πολυ εύκολα blend στο πρόσωπο. Εγώ ως συνήθως θα βάλω το concealer σε κάποια σημεία του προσώπου και μετά λίγη πούδρα από πάνω και είμαι έτοιμη!

Το συγκεκριμένο concealer δεν είναι αρκετά καλυπτικό για αυτό δεν είναι κατάλληλο να καλύπτει τους μαύρους κύκλους. (Δείτε το επόμενο μου post σχετικά με το πώς καλύπτω τους μαύρους κύκλους.)


Aυτά απο εμένα σήμερα,
για ποιό άλλο προιόν θες να δείς review;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena



Powered by Blogger.