Ads Top

Δες και εσύ τα καινούργια προιόντα του οίκου YSL| What's New With YSL!


Στο σημερινό μου post, σου έχω μερικά απο τα καινούργια προϊόντα που έχει βγάλει ο οίκος Yves Saint Laurent (YSL). Πρίν απο καιρό είχα ανεβάσει στο blog μου, για το event του YSL. Ο οίκος αυτός επέστρεψε για ακόμη μια φορά. Δεν παρευρέθηκα στο event αυτό, αλλά στα γρήγορα πήγα και αγόρασα λίγα πράγματα. Όπως θα είδατε και στο κανάλι μου έχω ήδη ποστάρει ένα καινούργιο βιντεάκι σχετικά με αυτό, που αν και έχει διαφορετικό τίτλο είναι και πάλι ένα μίνι haul!

Αυτή η «σειρά» δεν ξέρω αν θα συνεχιστεί στο κανάλι μου ή κάθε πόσο θα ποστάρω αλλά αυτό θα δείξει με τον καιρό. Το βίντεο μπορέις να το βρείς στο τέλος της σημερινής ανάρτησης. Πιο κάτω σου έχω και  καινούργιες φωτογραφίες να δείς και εσύ από κοντά τα προϊόντα.

Κάνε scroll down για να τα δείς


Τα προιόντα


Babydoll Mascara
Luxurious Mascara For A False Lash Effect 




 
Couture Kajal 3 in 1
Kohl,  Eyeliner, Eye Shadow  



Les Sahariennes Bronzing Stones
#3 Jasper 


Το βίντεο





Αυτά απο εμένα σήμερα, 
θα ήθελες να δείς και άλλα τέτοιου είδους posts;

Φιλιά πολλά 
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.