Ads Top

Τα αγαπημένα μου προιόντα του μήνα Μαΐου 2016!


Το σημερινό μου post, είναι διαφορετικό από όλα τα άλλα που έχω ανεβάσει μέχρι στιγμής. Μιας και τελειώνει ο μήνας αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τα προιόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ και πραγματικά λάτρεψα. 
 
Τα προιόντα αυτά δεν ειναι μονάχα προιόντα μακιγιάζ, αποφάσισα να προσθέσω στην λίστα αυτή και κάποια άλλα γιατι πραγματικά τα αγάπησα πολύ. Κάτω απο κάθε προιόν σου έχω γράψει και λίγα λόγια σχετικά με αυτά προκειμένου να τα γνωρίσεις λίγο καλύτερα. 
 

Δες παρακάτω όλα τα αγαπημένα μου



Glov on the Go!


Τα αγαπημένα αυτού του μήνα είναι προϊόντα που λάτρεψα όχι μονάχα αυτό τον μήνα αλλά εδώ και καιρό! Αρχικά το πολυαγαπημένο μου προϊόν αυτού το μήνα είναι το Glov on the go! Το πόσο έχω χρησιμοποιήσει αυτό το προϊόν δεν λέγετε! Ειδικά τώρα που είναι καιρός διακοπών αυτό είναι ένας τρομερός άσος στο μανίκι για όλες όσες θέλουν να ταξιδέψουν παίρνοντας μόνο τα απαραίτητα, αυτό δεν παίρνει καθόλου χώρο και το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγο νερό!! Διαβάστε πιο περιληπτικά το review που έχω γράψει ΕΔΩ!



Herbalism Face Scrub


Ας προχωρήσουμε παρακάτω με ένα προϊόν που πάλι είναι σχετικά με την περιποίηση του προσώπου και δεν είναι άλλο από το herbalism της lush! Αυτό το scrub είναι πολύ μοναδικό, ποτέ μου δεν έχω αγοράσει ούτε έχω χρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο. Είναι εντελώς βιολογικό, γεμάτο από φυσικά προϊόντα και όπως το λέει και το όνομα του είναι γεμάτο από βότανα! Έχω ανεβάσει ένα review και για αυτό στο blog μου, που μπορείτε να το διαβάσετε ΕΔΩ!



Blackbuster L’Oreal Eyeliner



Το eyeliner από την L’Oreal, εγώ προσωπικά έχω θέμα με τα eyeliner, αν το δοκιμάσω και μου αρέσει θα το χρησιμοποιώ μέχρι να φτάσει σε σημείο που δεν γράφει καθόλου! Το συγκεκριμένο eyeliner είναι κάπως έτσι. Το πόσο το έχω χρησιμοποιήσει φαίνετε από το γεγονός ότι τα γράμματα έχουν ξεθωριάσει εντελώς!! Το συγκεκριμένο eyeliner δεν είναι αδιάβροχο για αυτό αν το τρίψεις με τα χέρια σου ή πας για κολύμπι θα τρέξει!

Το πινελάκι του είναι χοντρό και για αυτό η γραμμή που θα σχηματίζετε θα είναι χοντρή αλλά η κοφτερή μύτη του σε βοηθά να κάνεις την γραμμή πιο sharp! Το έχω χρησιμοποιήσει σε διάφορα βίντεο looks που έχω κάνει και έτσι μπορείτε να δείτε πως φαίνετε το αποτέλεσμα.



NYX palette: Love in Paris 09



Αν διάλεγα ένα μονάχα προϊόν που χρησιμοποίησα συνεχόμενα για πάνω από ένα χρόνο είναι αυτή η παλέτα! Θα την είδατε και εσείς σε πολλά tutorials που έχω κάνει. Η παλέτα αυτή μου αρέσει τόσο πολύ για τον λόγο ότι τα χρώματα που έχει, είναι τα δικά μου αγαπημένα και σου επιτρέπει να δημιουργήσεις διάφορα makeup looks για το βράδυ αλλά και για την μέρα. 

Υπάρχουν matte χρώματα αλλά και με glitter, υπάρχουν αποχρώσεις σαμπανιζέ αλλά και καφέ όπως και 2-3 αλλά χρώματα όπως ένα πιο ροδακινί και ένα σκούρο φούξια που αναβαθμίζει το look σου πολύ! Το χρώμα που ήταν το καθημερινό μου go to ήταν ένα απαλό καφέ matte και λέω ήταν για το λόγο ότι μου έπεσε και έσπασε!




NYC Color Wheel, Mosaic Face Powder


Μιας και έλεγα για προϊόντα που έχω σπάσει, σκέφτηκα να συμπεριλάβω και αυτό το προϊόν. Το συγκεκριμένο bronze είναι ένα προϊόν που κοστίζει λιγότερο από 5 εύρο που μου άντεξε εδώ και ένα χρόνο. Και μόλις άρχισε να είναι προς το τέλος του, τόσο πολύ το αγάπησα που πήγα και αγόρασα καινούργιο! Τώρα στενοχωριέμαι γιατί δεν το βρίσκω πουθενά!

Αν ψάχνετε μια πιο σκουρόχρωμη πούδρα για τα κοψίματα σας αυτή είναι η μια μην ψάχνετε παρακάτω!! Έχει matte τελείωμα, και λόγο της ανάμιξη των αποχρώσεων βγαίνει ένα υπέροχο bronze χρώμα που κάνει το contouring game σου A+! 



Lipsticks



Gerard Cosmetics Lipstick 1995

Υπέροχο matte χρώμα που δεν ξεραίνει τα χείλη. Είχα δει ένα post που έκανε το Gerard σχετικά με το συγκεκριμένο κοκκινάδι και έλεγε ότι όσοι είναι γεννημένοι το 1995 κλείνουν 21! Και για αυτό τον λόγο πρέπει να το γιορτάσουμε και έτσι δημιούργησαν το συγκεκριμένο κραγιόν! Και να και ο λόγος που αγόρασα εγώ αυτό το κραγιόν αλλά και το χρώμα είναι τέλειο!


Inglot Matte Lipstick 405

Ακόμη ένα matte κραγιόν που φορώ καθημερινά εδώ και ενάμιση μήνα!! Είναι το τέλειο nude χρώμα κατά την γνώμη μου, που ταιριάζει σε όλες τις περιστάσεις, βράδυ ή μέρα αυτός είναι ο καλύτερος μου φίλος! 


Αυτά απο εμένα σήμερα, 
θα ήθελες να δείς και άλλα τέτοιου είδους posts;

Φιλιά πολλά 
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.