Ads Top

Μάθε και εσύ τα πάντα για την καινoύργια παλέτα της L'Oreal - La Palette Nude!


Η LOreal είναι μια από τις αγαπημένες μου makeup brands για το λόγο ότι συνεχώς βγάζουν καινούργια πράγματα σε χαμηλές τιμές και η ποιότητα είναι άψογη. Και ένα από τα πράγματα που λατρεύω είναι ότι πολλές φορές, διάφορα από τα προϊόντα τους είναι dupes για τις πιο high-end brands.  

Στο σημερινό μου post, σου έχω την άποψη μου για ένα απο τα καινούργια προιόντα της L'Oreal, την La Palette Nude. Τη συγκεκριμένη παλέτα την είδα για πρώτη φορά στο αεροπλάνο σε ένα από τα διαφημιστικά αγορών. Η τιμή δεν ήταν περισσότερο από 20€ αλλά δεν την αγόρασα και το μετάνιωσα. Την βρήκα μετά σε πιο χαμηλή τιμή και εννοείτε πως δεν έκανα το ίδιο λάθος και την αγόρασα.


Δες παρακάτω το review μου

 

Η Αρχική μου άποψη



Την εποχή που την αγόρασα δεν την χρησιμοποίησα καθόλου, δεν προλάβαινα. Και όταν πήγα να την χρησιμοποιήσω οι σκιές ήταν τόσο σκληρές που μεταβίας φαίνονταν πάνω στο πινέλο, πόσο μάλλον πάνω στο μάτι μου. Δεν ήταν καθόλου pigmented! ΑΠΑΙΣΙΟ!! 

Την παραμέρισα μέχρι που την ξαναπήρα στα χέρια μου και συνειδητοποίησα ότι όσο πιο πολύ την δούλευα τόσο πιο καλές γίνονταν οι σκιές! Η ποσότητα που περιέχουν οι σκιές είναι πολύ μικρή, και με την πολύ χρήση όπως το βλέπω γρήγορα θα τελειώσουν. Αλλά αν το χρησιμοποιείτε για δική σας προσωπική χρήση τότε θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Επίσης σχετικά με την αντοχή των σκιών, δεν είναι και πολύ ανθεκτικά παρόλο που είναι τόσο όμορφα. Ιδικά οι πιο μεταλλικές σκιές με ένα πέρασμα του χεριού σας εξαφανίζονται για αυτό αλλά και για να φανούν περισσότερο μια βάση είναι απαραίτητη.



Η παλέτα 



Τα χρώματα όπως λέει και η ονομασία της είναι nude, δηλαδή πιο γήινη χρωματισμοί. Η παλέτα περιλαμβάνει πέντε matte χρώματα (διάφοροι τόνοι του καφέ και ένα μαύρο) και πέντε metallic χρώματα (Άσπρο, ένα peachy, γκριζο-καφέ, κίτρινο και ένα light καφέ). Οι συγκεκριμένοι χρωματισμοί είναι και οι προσωπικά αγαπημένοι μου και τα διάφορα metallic χρώματα που σου προσφέρει η παλέτα μπορείς να κάνεις διάφορους συνδυασμούς για την μέρα αλλά και για το βράδυ.


Η παλέτα έρχεται με ένα διπλό πινέλο, ένα κανονικό στην πάνω μεριά και ένα sponge από την άλλη. Το sponge εμένα με μια μου κίνηση έχει σπάσει αλλά το πινέλο από την άλλη πλευρά είναι πολύ καλής ποιότητας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα για να βάλεις την σκιά αλλά και για blending! 


Οι χρωματισμοί





Σε γενικές γραμμές αυτή η παλέτα είναι μια πολύ καλή επένδυση αν προτιμάτε πιο γήινους χρωματισμούς όπως και εγώ. Πόσο μάλλον όταν θες να ταξιδέψεις και θέλεις να πάρεις τα βασικά, αυτή η παλέτα θα σου λύσει τα χέρια. Στην αρχή όπως σας είπα θα σας φανεί ότι σπαταλήσατε τα χρήματα σας αλλά μην σταματήσετε θέλει λίγη δουλεία και μετά θα είναι τέλεια! Δεν πιστεύω φυσικά να συμβεί σε όλους μας αλλά just in case!


Αυτά απο εμένα σήμερα,
αν θες να δείς περισσότερα reviews κοίταξε εδώ!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.