Ads Top

5+1 Ιδέες απο outfits, ιδανικά για την πρώτη μέρα του πανεπιστημίου!

Όταν ήμουν ακόμη σχολείο, η πρώτη μέρα ήταν πολύ σημαντική για εμένα. Η στολή ήταν καθιερωμένη αρα δεν μπορούσα να φορέσω κάτι το ξεχωριστό, προκειμένου να αναδείξω την προσωπικότητα μου μέσο του ντυσίματος μου. Ήταν ένα από τα παράπονα που άκουγε η οικογένεια μου, από τον Αύγουστο καθημερινά μέχρι που, άνοιγαν τα σχολεία και περνούσε η τόσο σημαντική στιγμή!  



Τα χρόνια πέρασαν και πολλά άλλαξαν, και κάθε πρώτη μέρα στο σχολείο ήταν όλο και πιο ασήμαντη. Μέχρι το πανεπιστήμιο που ο κώδικας ενδυματολογίας απλά εξαφανίστηκε. Έτσι κάθε πρώτη μέρα κάνω λίγη περισσότερη προσπάθεια μιας και τις υπόλοιπες απλά τα παρατώ και πηγαίνω όπως ξύπνησα (Αστείο!)


 Δες ποια outfits είναι κατάλληλα για το πανεπιστήμιου



Αθλητικό στυλ 



Άσπρο t-shirt και boyfriend jeans



T-shirt με logo! 



Τζιν με μαύρο τοπ



Little Black Dress




Τζίν Ζακέτα



Εσύ τι θα φορέσεις την πρώτη μέρα στο πανεπηστίμιο;

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena








Pictures from Pinterest

Powered by Blogger.