Ads Top

Μάθε και εσύ τα πάντα για το επαναστατικό γαντάκι ντεμακιγιάζ, το glov!




Τους προηγούμενους μήνες συνέχεια ταξίδευα από την μια γωνία της Ευρώπης ως την άλλη. Σε ένα από τα τελευταία μου ταξίδια με σταμάτησαν στο αεροδρόμιο για τον λόγο ότι είχα παρά πολλά μικρά μπουκαλάκια με υγρά! Είναι ένας εφιάλτης όντος να σας πετάνε τα πράγματα σας στο αεροδρόμιο!

Από εκείνη την μέρα ψάχνω εναλλακτικές λύσεις προϊόντων, όπως προϊόντα που κάνουν για περισσότερες από μια δουλειές, για να αποφύγω τον εφιάλτη να μου πετάξουν τα πράγματα μου στο αεροδρόμιο. Κάπως έτσι έμαθα και για το Glov!


Μάθε τα πάντα για το μαγικό γαντάκι πιο κάτω


Τι είναι το Glov




Το Glov είναι μια επαναστατική μέθοδος ντεμακιγιάζ. Είναι ένα ειδικά σχεδιασμένο γάντι, που μονάχα με την χρήση του νερού, καθαρίζει το πρόσωπο σου από το μακιγιάζ. 

"Το ντεμακιγιάζ γίνεται εύκολο χάρις στην Μικροτεχνολογία του GLOV! Οι μικροΐνες του είναι 30 φορές λεπτότερες από τις ίνες βαμβακιού και 100 φορές λεπτότερες από μια ανθρώπινη τρίχα! Οι μικροΐνες του GLOV έχουν πολύπλοκη αστεροειδή δομή και έτσι «παγιδεύουν» ανάμεσα στις ακτίνες τους τα κατάλοιπα του μακιγιάζ, τα νεκρά κύτταρα, και το 99,9% των βακτηρίωντου δέρματος! Αυτή η αστεροειδής δομή των μικροΐνών του Glov είναι πολύ πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με την απόλυτα λεία επιφάνεια των ινών βαμβακιού που κατασκευάζονται οι κοινοί δίσκοι βαμβακιού, οι οποίοι απλά μετακινούν τη «βρωμιά» γύρω από τις ίνες τους χωρίς να την κατακρατούν!" 
 -Glov.gr




Οδηγίες χρήσης για το Glov




Το μοναδικό πράγμα που χρειάζεσαι είναι λίγο νερό! Βρέχετε το glov με χλιαρό νερό και μετά με απαλές κυκλικές κινήσεις αφαιρείται το μακιγιάζ από το πρόσωπο σας. Η αλήθεια είναι ότι σε σημεία όπως είναι τα μάτια θα χρειαστείτε περισσότερη προσπάθεια. Το glov είναι eco-friendly και δεν περιέχει τεχνητά ή χημικά συστατικά, που περιέχουν ως συνήθως τα διάφορα προϊόντα ντεμακιγιάζ. Αυτός είναι και ένας από τους λογούς που δεν προκαλεί ερεθισμούς και αλλεργίες. Επίσης το glov είναι κατάλληλο για οποιοδήποτε τύπου επιδερμίδας. 

Η δική μου επιδερμίδα είναι λιπαρή, αυτό που πρόσεξα καθαρίζοντας το πρόσωπο μου με το γάντι είναι ότι αφήνει την επιδερμίδα μου matte! Ως συνήθως για να φτάσω στο σημείο που η επιδερμίδα μου καθαρίζει από όλα τα extra λάδια, τις σκόνες και το μακιγιάζ μου, έχω ολόκληρο τελετουργικό. Αυτό που με εξέπληξε είναι, ότι αυτό το γαντάκι , ξέγραψε εντελώς το τελετουργικό μου. Μέσα σε λιγότερο από δυο λεπτά το πρόσωπο μου είναι πεντακάθαρο και έχει μια matte υφή.




Οδηγίες για μετά την χρήση




Μόλις τελειώσετε απλά πλύνετε το Glov με μια μπάρα σαπουνιού. Και κρεμάστε το για να στεγνώσει μέχρι την επόμενη φορά που θα θέλετε να το ξαναχρησιμοποιήσετε! Η διάρκεια ζωής τους glov είναι 3-4 μήνες καθημερινής χρήσης. 

Ένα από τα αρνητικά που βρήκα είναι ότι χρειάζεται περισσότερο από μια μέρα για να στεγνώσει. Επίσης κάποια προϊόντα όπως το αδιάβροχο eyeliner άφησαν μια μουντζούρα πάνω στο γάντι μου, δεν είναι πολύ ορατή αλλά αν προσέξεις καλά θα την δεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το γαντακι μου είναι λερωμένο και δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. 

Για τις φιλές μου τώρα που ξενύχτησαν και απλά θέλουν να αφαιρέσουν το μακιγιάζ και να πάνε για ύπνο, μπορείτε να καθαρίσετε το glov την επομένη μέρα. Το έχω δοκιμάσει και δεν έπαθε τίποτα, ούτε ιδιαίτερη προσπάθεια χρειάστηκε για να καθαρίσει. Προσοχή όμως δεν θα το συνιστούσα να το κάνετε συχνά αυτό.




Τι μεγέθη υπάρχουν και η χρήση τους





Το Glov έρχεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη για να διαλέξεις . 

Tο «Glov Comfort» που είναι και το πιο μεγάλο από τα τρία, διαθέτει μια τεράστια επιφάνεια που είναι ιδανική να αφαιρείς το έντονο μακιγιάζ πολύ γρήγορα και χάρη στο σύστημα των 4 γωνιών το ξέβγαλμα γίνετε όχι μόνο πιο γρήγορα αλλά και πιο εύκολα


Tο «Glov on the go» που είναι το πιο ιδανικό για οποιαδήποτε λατρεύει την περιπέτεια, είναι πολύ βολικό μιας και χρειάζεται μονάχα νεράκι, δεν θα σου σπαταλήσει πολύτιμο χώρο και θα είσαι ξέγνοιαστη μιας και δεν κινδυνεύεις να σου το πετάξουν στο αεροδρόμιο


To «Glov quick treat» που είναι ένα μικρό γαντακι που φορεί σε ένα από τα δάκτυλα σου, ο σκοπός του είναι για να σβήσετε τα λάθη που κάνατε στο μακιγιάζ σας όπως μια μουντζούρα από mascara, και μεταξύ μας είναι το ιδανικό για τα κραγιόν που δεν βγαίνουν πολύ εύκολα! 





Τελική μου άποψη

Η όλη ιδέα του glov είναι καταπληκτική, πλέον δεν χρειάζεσαι 100 διαφορετικά προϊόντα για να αφαιρέσεις το μακιγιάζ σου, ένα είναι αρκετό, το Glov! Είμαι κατενθουσιασμένη από το πρώτο λεπτό που το δοκίμασα και είμαι σίγουρη και εσείς θα το λατρέψετε! 

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και για να κάνετε δικό σας ένα από τα καταπληκτικά γαντακια ντεμακιγιάζ Glov, επισκεφτείτε την σελίδα www.glov.gr ! Και για όσες αναρωτιέστε, το Glov κάνει shipping και στην Κύπρο! 


Αυτά απο εμένα σήμερα,
εσύ τι περιμένεις για να το αγοράσεις; 

Φιλιά πολλά,
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.