Ads Top

Maybelline New York Affinitone Foundation Review!




Όπως σου υποσχέθηκα στο τελευταίο haul post που έχω κάνει (το οποίο μπορείς να βρεις εδώ!), θα ανεβάσω κριτικές για διάφορα από τα προϊόντα που αγόρασα. Στο σημερινό μου post, είναι η κριτική για ένα από τα foundations αυτά. Και πιο συγκεκριμένα για το foundation από την Maybelline New York, το Affinitone.

Δες τι μου άρεσε και τι όχι από το foundation αυτό:


Φόρμουλα


Αρχικά να ξεκινήσω με την απόχρωση που αγόρασα, η οποία είναι ο αριθμός 24 - golden beige. Ο σκοπός του, με βάση πάντοτε την Maybelline, είναι να καλύπτει τις ατέλειες, αφήνοντας μια φυσική λάμψη στο πρόσωπο και παράλληλα να κράτα το δέρμα ενυδατωμένο.  

Το προϊόν αυτό όπως αναγράφεται στο εξωτερικό του είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας και περιέχει βιταμίνη Ε και argan oil, τα οποία συμβάλουν στον να κρατήσουν ενυδατωμένη την επιδερμίδα του προσώπου.

Είναι ένα αρκετά ανάλαφρο πάνω στο πρόσωπο,λόγο της πολύ υγρής του σύστασης. Απλώνεται πολύ εύκολα πάνω στο πρόσωπο και έχει ωραία υφή.


Θετικά


Ένα υπέροχο foundation απο την Maybelline, που μπορεί να φορεθεί καθημερινά. Κρατά ενυδατωμένο το πρόσωπο και παρέχει μια πολύ φυσική λάμψη. Η τιμή του είναι αρκετά προσιτή και θα το συνιστούσα σε κάποιον που θέλει κάτι ανάλαφρο για την καθημερινότητα του. Μπορεί να μην παρέχει μεγάλη κάλυψη αλλά όταν το απλώσεις στο πρόσωπο σου εξαφανίζει τις διάφορες διχρωμίες και φέρνει μια ωραία ισορροπία.

Είναι κάτι που χρησιμοποιώ όταν η επιδερμίδα μου είναι αρκετά μουντή, παρόλο που έχω λιπαρή επιδερμίδα υπάρχουν και οι μέρες που θα εμφανίσω ξηρότητα σε κάποια σημεία και αυτό το foundation είναι το πιο κατάλληλο για κάτι τέτοιες μέρες.


Αρνητικά


Παρόλο που η Maybelline ισχυρίζεται ότι το συγκεκριμένο foundation είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, δεν θα το θεωρούσα κατάλληλο για κοπέλες με πολύ λιπαρή επιδερμίδα. Ο λόγος είναι τα λάδια που περιέχει μέσα το foundation αυτό, μια κοπέλα πιο λιπαρή θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσει κάτι με πιο matte αποτέλεσμα.

Επίσης πρόσεξα, για το λόγο ότι εγώ έχω λιπαρή επιδερμίδα,μετά από 2 - 3 ώρες χρειάζεται να ξανακάνω set με πούδρα γιατί αρχίζει να φαίνεται πολύ λιπαρό το πρόσωπο μου.


Εξωτερικό πακέτο

Το foundation έχει πολύ μικρά sparkles στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του. Το εξωτερικό του είναι ωραίο άλλα το καπάκι του το κάνει και φαίνεται πολύ φτηνό και καθόλου καλής ποιότητας.



Για πιο άλλο προϊόν θέλεις να δεις review;
Άφησε μου το σχόλιο σου απο κάτω!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.