Ads Top

Δες πως να δημιουργήσεις την δική σου Kyshadow Bronze Palette απο τα Kylie Cosmetics!


Η Kylie Jenner μετά από την τεράστια επιτυχία που είχαν τα lip kits της αποφάσισε να αναβαθμίσει την σειρά της, με μια παλέτα σκιών. Η  Kyshadow bronze palette έχει αποδειχτεί μεγάλη επιτυχία μιας και έχει ξεπουλήσει μέσα σε λιγότερο από δυο λεπτά.

Όσο και να ήθελα να την έχω, την θεωρώ mission impossible. Έτσι αποφάσισα να βρω όσο πιο κοντινές αποχρώσεις υπάρχουν σε σύγκριση με την παλέτα της Kylie. Έχω κάνει μια μεγάλη έρευνα να μάθω για το ποσό pigmented είναι, τι αποχρώσεις υπάρχουν αλλά και πως γράφουν πάνω στο μάτι. Και με μεγάλη ικανοποίηση σας λέω πως τα κατάφερα.

Δεν ήταν εύκολο θα το ομολογήσω αλλά ήταν διασκεδαστικόΟι σκιές όλες που βρήκα είναι από το Inglot, το οποίο έχει το λεγόμενο Freedom System που σου δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσεις και εσύ την δική σου παλέτα. Η παλέτα σου μπορεί να ξεκινά από μια σκιά μέχρι σαράντα. Παλέτα για μόνο εννέα σκιές δεν είχε, έτσι πείρα μια για δέκα.

Kyshadow bronze palette

Αυτά είναι τα χρώματα που έχει η Kylie Jenner στην παλέτα της Kyshadow bronze.   


Η παλέτα μου


Και αυτά είναι τα χρώματα που έχω εγώ στην δική μου παλέτα. Πιο κάτω θα δείτε αναλυτικά τα χρώματα που έχει η Kyshadow bronze palette και δίπλα θα είναι οι σχεδόν πανομοιότυπες σκιές που βρήκα εγώ στα Inglot.


Οι σκιές 


Kyshadow bronze palette shadows                            Inglot Eye Shadows


JASPER                                                                                               355


Η σκιά Jasper είναι μια matte μπεζ- άσπρη σκιά. Είναι ιδανική για να φωτίσει κάτω από το φρύδι, στην εσωτερική γωνία του ματιού αλλά και να την χρησιμοποιήσεις σε όλο το κινητό βλέφαρο

QUARTZ                                                                                       31 (09)


Η σκιά Squartz είναι μια rose gold shimmery σκιά. Στην δική μου παλέτα έχω βάλει την σκιά 31 η οποία είναι ένα πολύ ωραίο shimmery rose gold χρώμα. Επίσης έχω βάλει και την σκιά  09 η οποία και πάλι είναι rose gold αλλά έχει περισσότερο χρυσό αποτέλεσμα από ότι η 31 που είναι περισσότερο ροζ.



TOPAZ                                                                                                   357

Η σκιά Topaz είναι ένα ουδέτερο καφέ χρώμα το οποίο είναι ιδανικό για την μπανάνα του ματιού.


GOLD STONE                                                                                      156


Η σκιά Gold Stone η δεύτερη και τελευταία shimmer σκιά της παλέτας της Kylie. Η σκιά αυτή είναι ένα shimmery καφέ χρώμα που σου επιτρέπει να μετατρέψεις οποιοδήποτε eye look σε πιο bronze. Στην δική μου παλέτα έχω βάλει το ένα πολύ παρόμοιο χρώμα, η μόνη τους διαφορά είναι ότι η σκιά 357 έχει πιο metallic αποτέλεσμα.

CITRINE                                                                                                  383


Η σκιά Citrine είναι μια πορτοκαλιά matte σκιά, ιδανική στο να σε βοηθά να  κάνεις blend τις σκιές μεταξύ του. Προσφέρει αυτή την αρμονία στο λοοκ σου.

TIGER EYE                                                                                            563


H σκιά Tiger Eye είναι μια light καφέ χρώμα. Πολύ παρόμοιο με το frappe από το Makeup Geek. Η σκιά που βρήκα εγώ που είναι σχεδόν η ίδια είναι η brow powder 563.

HEMATITE                                                                                           335


Η σκιά Hematite ήταν και η πιο tricky για να την βρω. Είναι μια σκιά που στις φωτογραφίες φαίνετε ένα matte μπορντό χρώμα αλλά στα swathes είναι ένα σκούρο πορτοκαλί χρώμα. Εγώ αποφάσισα να πάω  με τα swatches και να βρω ένα κοντινό χρώμα σε αυτά. Το χρώμα που βρήκα είναι η σκιά 335.

BRONZE                                                                                               558


Η σκιά Bronze είναι μια matte σκούρα καφέ. Η σκιά που βρήκα εγώ είναι η 558.

ONYX                                                                                                    391


Η σκιά Onyx είναι μια matte μαύρη σκιά. Η σκιά που βρήκα εγώ είναι η 391.

Swatches των σκιών (από αριστερά προς δεξιά)
355, 31,09,357,156

Swatches των σκιών (από αριστερά προς δεξιά)
383,563,335,558,391


Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.