Ads Top

Δες και εσύ όλα τα προιόντα που αγόρασα απο τα Lush!


Εδω και αρκετό καιρό βλέπω συνεχώς προιόντα απο τα Lush Cosmetics σε ολόκληρο το internet.  Έτσι όταν βρήκα ενα απο τα καταστήματα τους ξετρελάθηκα, και αμέσως μπήκα μέσα. Μιας και τα Lush cosmetics δεν υπάρχουν στην Κύπρο, αποφάσισα να αγοράσω διάφορα προιόντα ακόμη και αν δεν τα πολυ χρειαζόμουν την παρούσα στιγμή.

Στο σημερινό μου post, σου έχω μικρές κριτικές για τα προιόντα που έχω αγοράσει, έτσι αν ποτέ βρεθείς σε ένα Lush cosmetics κατάστημα, θα έχεις μια ιδέα για το τι να πάρεις! Επίσης έχω ανεβάσει ένα βιντεάκι σχετικά με την πρώτη μου επίσκεψη στα καταστήματα Lush, το οποίο μπορείς να το δείς εδώ. Κάτι τελευταίο, έχω ανεβάσει ένα λεπτομερής review σχετικά με το face scrub Herbalism το οποίο μπορείς να το διαβάσεις εδώ. 

Δες παρακάτω τα προιόντα που αγόρασα


Oil massage





Αυτό το προϊόν έχει το τέλειο χρώμα, σχήμα και μυρωδιά! Ένας φονικός συνδυασμός για το πορτοφόλι μου. Το αγόρασα στην μισή τιμή, κάπου στα 4-5€, που κατά την γνώμη μου είναι αρκετά ακριβό αν θα το αγόραζα σε κανονική τιμή. Η κύρια χρήση αυτού του προϊόντος είναι για να δώσει μια λάμψη στο σώμα σου αλλά σαν ένα οποιοδήποτε άλλο body oil έχει και άλλες πολλές χρήσεις, so είναι αρκετά χρήσιμο. 

Ειλικρινά δεν βρήκα κάποιο αρνητικό για αυτό το προϊόν, είναι μια ενδιαφέρουσα παραλλαγή του body oil, ένα δυστυχώς ενοχλητικό στοιχείο που παρατήρησα είναι ότι όταν είναι στην μορφή όπου είναι αρκετά λαδερό μαζεύει σκόνες και χνούδια πάνω του. 


Honey soap


Το πρώτο πράγμα που θα πω για αυτό το προϊόν είναι ότι η μυρωδιά του είναι παραδεισένια, τόσο καταπληκτική που θες να το φας. Eγω το έχω αφήσει μέσα στο μπάνιο και ολόκληρο το μπάνιο μυρίζει ακριβώς το ίδιο, τέλεια! 

To Honey Soap έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχω ξαναδεί σε κανένα άλλο προϊόν του είδους του. Και για να είμαι πιο συγκεκριμένη το δικό μου έχει καραμελενιο χρώμα και η επιφάνια του έχει κάτι εντελώς ιδιαίτερο είναι το σχήμα όπως μιας κηρήθρας!



Όλοι ξέρουμε να χρησιμοποιούμε το σαπούνι για αυτό δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες! Παρόλα αυτά θα επεκταθώ στο αρνητικό χαρακτηριστικό αυτού του σαπουνιού, παρατήρησα ότι όποτε πλένω τα χέρια μου απορροφά όλη την ενυδάτωση των χεριών μου, τα αφήνει ξηρα και αφυδατωμένα.



Prince Charming Body Wash



To Prince Charming είναι ένα σαμπουάν για το σώμα (obviously!) που όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες έχει φούξια χρώμα και περιέχει μικρά glitter. Η μυρωδιά του όπως και τα υπόλοιπα lush προϊόντα μυρίζουν τόσο καταπληκτικά, και το συγκεκριμένο μυρίζει σαν τριαντάφυλλο. Όταν πλένεις το σώμα σου με αυτό θα προσέξεις ότι ο αφρός γίνετε όλος ροζ και όταν ξεπλένεσαι το νερό μετατρέπετε ροζ! Ακόμη ένα πράγμα που παρατήρησα είναι ότι τα glitter που βλέπεις στο μπουκάλι δεν μεταφέρονται πάνω στο σώμα σου για αυτό μην αγχώνεσαι δεν θα βγεις σαν πυγολαμπίδα έξω από το μπάνιο. 

Ένα μεγάλο αρνητικό είναι ότι χρειάζεσαι σχετικά μεγάλη ποσότητα για να κάνεις μπάνιο. Αγόρασα μοναχά 100ml (λόγο των περιορισμών στα αεροδρόμια) και αν σκεφτείς τα χρήματα που ξόδεψα, 100ml δεν είναι αρκετά, ιδικά τώρα που συνειδητοποίησα ότι δεν θα διαρκέσουν για πολύ. Επίσης ακόμη ένα πράγμα που παρατήρησα και απογοητευτικά πολύ είναι ότι παρόλο που η μυρωδιά είναι τέλεια δεν διαρκεί καθόλου, με το που θα βγεις από το μπάνιο εξαφανίζετε!



Labracatabra lip scrub





Το πρώτο lip scrub που αγόρασα και οφείλω να πω είναι καταπληκτικό και το γεγονός ότι είναι τόση απλή η διαδικασία το κάνει ακόμη πιο τέλειο! Ποτέ στην ζωή μου δεν μου μπήκε η ιδέα να χρησιμοποιήσω πόσo μάλλον να αγοράσω ένα lip scrub μέχρι που είδα αυτό! Παρόλα αυτά τους τελευταίους μήνες στην Bratislava τα χείλη μου άρχισαν ξεραίνονται σε μεγάλο βαθμό, ακόμη και αν προσπαθούσα να τα ενυδατώσω αυτά δεν σταματούσαν να σκάνε. Και μετά δοκίμασα αυτό το lip scrub, που βασικά κάνει exfoliate τα χείλη και ξεφορτώνετε τα νεκρά κύτταρα, αφήνοντας τα υπέροχα και μαλακά! 

Το lip scrub έρχεται σε ένα μικρό γυάλινο μπουκαλάκι, έχει φούξια χρώμα και μυρίζει σαν ένα είδος τσίχλας την οποία έτρωγα συνεχώς στο δημοτικό (#memories!). Όπως ανάφερα και στο βίντεο για να αφαιρέσεις το scrub απλά το τρως! Εγώ προσωπικά δεν το αφαιρώ έτσι απλά το ξεπλένω με νερό. Δεν μου πολύ αρέσει η ιδέα ότι θα φάω τα νεκρά κύτταρα από τα χείλη μου. Κατά τα άλλα δεν βρήκα τίποτα αρνητικά, η ποσότητα που χρειάζεστε είναι ελάχιστη και έτσι το lip scrub θα σας πάει αρκετό καιρό! 



Robot Bath Bomb


Η Lush είναι διάσημη για τα bath bombs τους, οι τιμές όπως έχω προσέξει διαφέρουν από προϊόν σε προϊόν. Έχουν μια τεράστια γκάμα σχημάτων και χρωμάτων, τα πιο δημοφιλή είναι αυτά που έχουν σχήμα μπάλας! Αν ποτέ έχετε την ευκαιρία να επισπευτείτε ένα lush shop, αγοράστε ένα bath bomb και δεν θα το μετανιώσετε!

Αυτά απο εμένα σήμερα,
ελπίζω να σου άρεσε το σημερινό μου post!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.