Ads Top

Συλλογή πινέλων: Zerva Cosmetics


Πιστεύω οτι τα σωστά πινέλα είναι η αρχή και το τέλος ενός μακιγιάζ. Με τα κατάλληλα εργαλεία μπορείς να δημιουργήσεις αριστουργήματα. Όπως, θα άκουσες πολλές φορές να λένε, τα πινέλα είναι σαν μια επένδυση. Μια επένδυση, που αν θα την φροντίσεις σωστά θα σου διαρκέσει για μια ζωή. 



Στην αγορά, υπάρχει μια γιγαντιαία ποικιλία πινέλων και δυστυχώς πολλές φορές, δεν ξέρεις τι να πρώτο επιλέξεις. Στο σημερινό μου ποστ, σου έχω πληροφορίες για μια από τις αγαπημένες μου σειρές πινέλων, που πιστεύω πως αξίζει τα χρήματα σου! 


Δες παρακάτω όλες τις πληροφορίες για αυτή 



To brand

Ένα brand το οποίο εμπιστεύομαι για να μου δώσει την καλύτερη ποιότητα σε προϊόντα μακιγιάζ είναι τα Zerva Cosmetics τα οποία είναι στην αγορά εδώ και περισσότερο από 20 χρόνια.

Τα Zerva Cosmetics έχουν μια μεγάλη ποικιλία από προϊόντα. Σε ένα παλαιότερο μου post, έχω μιλήσει για την pre makeup base, η οποία κατα την γνώμη μου είναι με διαφορά μια από τις καλύτερες. Πέρα από την μεγάλη ποικιλία προϊόντων μακιγιάζ που προσφέρουν, μπορείς να βρεις και διάφορα εργαλεία όπως η σειρά πινέλων τους.



Ποιότητα


Η σειρά πινέλων των Zerva Cosmetics συμπεριλαμβάνει τα πιο απαραίτητα πινέλα που χρειάζεσαι για να ολοκληρώσεις οποιοδήποτε μακιγιάζ. Είναι κατάλληλα για κάθε επαγγελματία αλλά και τον οποιοδήποτε που θέλει να εξερευνήσει τον κόσμο του μακιγιάζ. Η ποιότητα όλων των πινέλων είναι απίθανη, καλοφτιαγμένα, χωρίς να βγαίνουν τρίχες όταν απλώνεις διάφορα προϊόντα μακιγιάζ.




Πινέλα Προσώπου 1


Η σειρά πινέλων του προσώπου χωρίζεται σε 2 κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι τα πινέλα τα οποία είναι κατάλληλα για υγρά προϊόντα μακιγιάζ. Τα πρώτα δύο πινέλα είναι κατάλληλα για να απλώσεις το foundation σου. Το μεσαίο στην σειρά, λόγο του μεγέθους του, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για κρεμώδες ρουζ και highlight. Το τελευταίο στην σειρά (δεξιά) πινέλο είναι πινέλο που σε βοηθάει πολύ με τις φωτοσκιάσεις (contouring).



Πινέλα προσώπου 2


H δεύτερη κατηγορία των πινέλων του προσώπου, είναι τα πινέλα τα οποία είναι κατάλληλα για προϊόντα πούδρας. Το πρώτο πινέλο από τα αριστερά είναι ιδανικό για την πούδρα. Το μεσαίο στην σειρά, είναι ιδανικό για ρουζ και μπρόνζε. Και το τελευταίο πινέλο, λόγο του μεγέθους του, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για όλα τα προϊόντα που ανέφερα παραπάνω, αλλά και να βάλεις το highlighter σου. 



Μικρά πινέλα 


Τα μικρά πινέλα στην φωτογραφία είναι κατάλληλα για τα μάτια, εκτός το τελευταίο το οποίο είναι κατάλληλο για τα χείλη. Υπάρχουν δυο flat πινέλα τα οποία είναι κατάλληλα για σκιές αλλά και concealer. Εγώ προσωπικά τα χρησιμοποιώ περισσότερο για πιο loose σκιές παρά με compact. 

Τα δύο πινέλα με τις άσπρες τρίχες, είναι κατάλληλα για blendingΤο πιο μεγάλο, σε σχήμα είναι ιδανικό για να ανοίξεις τις σκιές στην μπανάνα του ματιού. Ενώ το πιο μικρό πινέλο, είναι ιδανικό για την κάτω γραμμή της βλεφαρίδας αλλά και για μακιγιάζ που θέλεις ένα πιο μικρό και μυτερό blending, όπως έκανα και εγώ σε αυτό το βραδινό μακιγιάζ.


Μια καινούργια κατηγορία στο blog μου,
πολυ θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου!

Φιλιά πολλά
Angelique Xaritena

Powered by Blogger.